Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю

Полтавської обласної державної адміністрації

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

4 випадки падіння льодових наростів з дахів будинків зафіксували за січень у Полтаві.  Зсуви вже травмували кількох людей. Зокрема 16-річного юнака у Кременчуці, який нині перебуває в задовільному стані, та 6-річну дівчинку в Полтаві. Про це повідомив на апаратній нараді начальник управління з питань цивільного захисту Полтавської ОДА Віктор Стеблянко.

Previous Next

З нагоди 90-ї річниці створення ОУН у Полтаві провели круглий стіл «В авангарді боротьби за Українську державу» за підтримки Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації та  обласного осередку Організації Українських Націоналістів.

Previous Next

Керівництво області, представники органів юстиції та фермери Полтавщини зустрілися із учасниками делегації Республіки Казахстан. Гості приїхали вивчити досвід впровадження механізму аграрних розписок в Україні. Вирішили відвідати саме Полтавщину, бо вона стала першим регіоном, де почали реалізовувати цю ініціативу й, зокрема, нотаріально оформили першу аграрну розписку.

Previous Next

У Полтавській облдержадміністрації відбулася підсумкова колегія Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації. Заступник голови облдержадміністрації Олег Пругло, директор Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Людмила Корнієнко, начальники районних і міських управлінь соціального захисту населення,  директори територіальних центрів соціального обслуговування населення, будинків-інтернатів підбили підсумки роботи за минулий рік та окресли плани на поточний.

Механізм призначення субсидії залишається незмінним.

З 1 січня «живі гроші» на банківський рахунок надходитимуть тим, хто вперше звернувся за субсидією. Тобто всі ті, хто подаватиме документи на субсидію в січні, вже отримуватимуть гроші на оплату комунальних послуг на свій банківський рахунок.

Previous Next

 

На фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС запустили чат-бота з ім’ям  «Автобот». Його мета — швидко та у зручний час надавати всі необхідні консультації щодо отримання адміністративних послуг.  Щоденно сервісні центри МВС відповідають у мережі на сотні консультацій громадян та мають високий показник відгуку, а щороку за отриманням послуг до цієї установи звертається близько 4 000 000 громадян.

Грошове забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України збільшено на понад 30 відсотків. Про це повідомив Міністр оборони України Степан Полторак під час засідання Комітету реформ.

konjur.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk