• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рІк

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2020 рік.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених у них питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та постанови про внесення змін до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. № 94.

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків. Зазначені графіки оприлюднені на сайті Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

За 2020 рік до Департаменту надійшло 54 звернення (за 2019 рік - 61 звернення). Громадяни звертались: до Президента України - 9, до Кабінету Міністрів України - 6, до голови облдержадміністрації - 30, до Департаменту -  5, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 4.

У порівнянні з 2019 роком, громадяни звертались: до Офісу Президента України - 2, до Апарату Верховної Ради України - 2, до Генеральної прокуратури України - 1 звернення, до голови облдержадміністрації - 5, до Департаменту - 43, до комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» - 8.

Протягом 2020 року звернення надходили від жителів:  м. Полтава та Полтавської області (36 звернень), м. Києва та Київської області (14 звернень), м. Миколаїв (1 звернення), м. Одеси (1 звернення), м. Канів Черкаської області (1 звернення), Республіки Молдови (1 звернення).

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання фінансування видань книг, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації, а також питання суспільно-політичного та соціально-економічного характеру.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту аналізується стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту від 30.12.2020 № 97-Од «Про затвердження графіків особистих та виїзних прийомів громадян, про роботу «гарячої» телефонної лінії та телефон довіри в Департаменті у 2021 році»  щоквартально (за потреби) проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

Враховуючи карантинно-обмежувальні засоби у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції особистий прийом громадян керівництвом Департаменту не проводиться. В разі необхідності, спілкування відбувається дистанційно: шляхом листування, телефоном, електронною поштою до КБУ «Обласного контактного центру» та на адреси офіційних електронних скриньок Департаменту інформаційної діяльності та облдержадміністрації.

Результати проведеного аналізу роботи із зверненнями громадян у Департаменті за 2020 рік були розглянуті на щотижневих нараді у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях.

 

Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png
konjur.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk