• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності ( далі - Департамент) та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених у них питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та постанови про внесення змін до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. № 94.

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків. Зазначені графіки оприлюднені в обласній громадсько-політичній газеті «Зоря Полтавщини», розміщені на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

Відділом комунікацій з громадськими об’єднаннями у Департаменті постійно підтримується комунікація з громадськими організаціями. Зокрема, ведеться постійний контакт з такими організаціями, як «Громадська спілка «Координаційна Рада громадських організацій учасників АТО»», ГО «Братерство учасників антитерористичної операції Полтавщини», ГО «Всеукраїнська спілка ветеранів «Братерство батальйону «Фенікс», Громадська спілка «Центр реабілітації учасників бойових дій», ГО «Асоціація ветеранів то учасників АТО Полтавщини», Полтавська обласна філія ГО «Всеукраїнське товариство ветеранів АТО», ГО «Учасників АТО та волонтерів «Патріот»», Полтавська філія ГО «Українська асоціація інвалідів АТО», ГО «Спілка учасників АТО МВС Полтавщини «Оберіг» », Полтавський осередок ГО «Всеукраїнський союз ветеранів АТО», ГО «Клуб військово-патріотичного виховання молоді «Патріот» ».

Варто зазначити, що на виконання пункту 19 протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 № 2, а також з метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період карантину проведення особистих прийомів громадян тимчасово призупинено. Комунікація відбувається шляхом листування, телефоном, та електронною поштою, які зазначені на офіційному сайті Департаменту та облдержадміністрації.

За 9 місяців 2020 року до Департаменту надійшло  звернень 42(за 9 місяців 2019 року – 45 звернень). У 2020 році громадяни звертались: до Президента України - 8, до Кабінету Міністрів України - 3, до голови облдержадміністрації - 24, до Департаменту -  4, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 3, до Секретаріату Кабінету міністрів України - 1

У порівнянні з 2019 роком, громадяни звертались: до Генеральної прокуратури України – 1 звернення, до голови облдержадміністрації – 2, до Департаменту – 38, до комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» - 4.

За 9 місяців 2020 року звернення надходили від жителів:  м. Полтава та Полтавської області (29 звернень), м. Києва ( 8 звернення) та Київської області (Борисполя – 1 звернення), м. Миколаїв (1 звернення), м. Одеси (1 звернення), м. Канів Черкаської області (1 звернення), Республіки Молдови (1 звернення).

Для порівняння, у 2019 році звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області ( 41 звернення), м. Київ (1 звернення), м. Харків (2 звернення), м. Слов’янськ (1 звернення). На особистому прийомі у керівництва Департаменту побувала (31 особа).

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання, фінансування видань книг, діяльності громадських організацій, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації щодо значущих подій, інформування щодо проведення всеукраїнських конкурсів, питання суспільно-політичного та соціально-економічного характеру, сприяння у проведенні заходів, присвячених річницям пам’яті, а також питання щодо інформаційно-роз’яснювальної та організаційної роботи з учасниками АТО/ООС, членами їх сімей.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту кожного місяця проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян у Департаменті за 9 місяців 2020 року проаналізовано на щотижневій нараді у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях.

Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png
konjur.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk