• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності ( далі - Департамент) та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2021 рік.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених у них питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та постанови про внесення змін до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. № 94.

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які розміщено на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

За 2021 рік до Департаменту надійшло 69 звернень (за 2020 рік – 54 звернення). Громадяни звертались: до облдержадміністрації – 49 звернень, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 7 звернень, до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації – 4 звернення, до Верховної Ради України – 3 звернення, до Офісу Президента України – 3 звернення, до СБУ в Полтавській області – 1 звернення, до Полтавської обласної ради – 1 звернення, до Міністерства культури та інформаційної політики України – 1 звернення.

На нарадах у директора Департаменту аналізується стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту від 30.12.2021 № 97-Од «Про затвердження графіків особистих та виїзних прийомів громадян, про роботу «гарячої» телефонної лінії та телефон довіри в Департаменті у 2021 році» за потреби проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

Звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області – 52 звернення, з м. Києва та Київської області – 13 звернень, з м. Харків – 2 звернення, м. Миколаїв – 1 звернення, м. Слов’янськ - 1 звернення.

Для порівняння, у 2020 році, громадяни звертались: до Президента України – 9 разів, до Кабінету Міністрів України - 6, до голови облдержадміністрації - 30, до Департаменту -  5, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 4, їх звернення надходили від жителів:  м. Полтава та Полтавської області (36 звернень), м. Києва та Київської області (14 звернення), м. Миколаїв (1 звернення), м. Одеси (1 звернення), м. Канів Черкаської області (1 звернення), Республіки Молдови (1 звернення).

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях  протягом 2021 року, переважне місце займають питання фінансування видань книг, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації, а також питання суспільно-політичного та соціально-економічного характеру, оздоровлення інвалідів та ветеранів, нагородження волонтерів.

Враховуючи карантинно-обмежувальні засоби у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції особистий прийом громадян керівництвом Департаменту не проводиться. В разі необхідності, спілкування відбувається дистанційно: шляхом листування, телефоном, електронною поштою до КБУ «Обласного контактного центру» та на адреси офіційних електронних скриньок Департаменту інформаційної діяльності та облдержадміністрації.

Стан роботи із зверненнями громадян у Департаменті за 2021 рік розглядається на щотижневих нарадах у директора Департаменту протягом року. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях. Постійно ведеться моніторинг термінів виконання звернень та дотримання вимог законодавства щодо звернень громадян серед виконавців.

Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk