![Image](/images/2020/04/28/dep_white.png)
![](/images/2020/04/02/derjsait.png)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі (Висвітлення суспільно вагомих програм та заходів (проведення інформаційно-комунікативних кампаній)
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
«Висвітлення суспільно вагомих програм та заходів»
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі визначає запланований обсяг послуг та їх важливі характеристики, що є обов'язковими для дотримання переможцем торгів. Повне та своєчасне виконання всіх викладених нижче вимог до розробки та проведення інформаційних кампаній є відповідальністю Виконавця і контролюється Замовником.
Мета проведення кампаній:
Кампанія має складатися з виготовлення та поширення поліграфічної продукції, розміщенні інформаційно-просвітницьких матеріалів у онлайн-медіа, соціальних мережах, конструкціях зовнішньої реклами та на радіоканалах.
Проведення рекламної кампанії на спеціальних рекламних конструкціях включає:
- створення дизайн-макету (представлення та розташування текстового, графічного, фотоматеріалу, використання стилів, кольорів, шрифтів, символів, логотипів регіону, які відповідають меті та тематиці кампанії);
- послуги друку постерів з інформаційними матеріалами Замовника для білбордів та сітілайтів. Розмір одного постера: 3мх6м; 1,2мх1,8м. Друк на папері щільністю не нижче 115 гр/м2, чорнилами, стійкими до атмосферних опадів та ультрафіолетового випромінювання, з якісною передачею кольорів (насичений колір) та відсутністю смужок на зображенні. Рекламні носії повинні відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, на кожен з яких повинен бути отриманий відповідний дозвіл згідно Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою КМУ від 29.12.2003 № 2067. Гарантійний строк експлуатації – не менше 1 місяця.
- розміщення постерів з інформаційними матеріалами Замовника на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах та сітілайтах) у Полтавській області.
Підклейка або заміна постерів з інформаційними матеріалами Замовника на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах та сітілайтах) у Полтавській області у разі пошкодження здійснюється за потреби протягом 2-х робочих днів.
При розміщенні постерів з інформаційними матеріалами Замовника Виконавець повинен дотримуватися „Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті”, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62.
Виконавець зобов’язаний надати Замовнику фотозвіт місця розміщення постерів з інформаційними матеріалами Замовника у п’ятиденний строк з дня їхнього розміщення.
Для проведення інформаційних кампаній Виконавець має запропонувати розподілення населення на цільові групи, відповідно до поставлених завдань, аргументувати саме такий розподіл та сформулювати специфіку сприйняття теми кожною групою.
Для кожної цільової аудиторії Виконавець має запропонувати найбільш ефективні канали поширення інформації і надати прогнозований аналіз охоплення кожної цільової аудиторії протягом періоду реалізації кампанії.
Для кожної теми Виконавцю необхідно запропонувати щонайменше три варіанти креативної концепції, що буде втілюватися під час кампанії у різних формах та продуктах.
У програмі заходів, спрямованих на реалізацію розробленого плану інформаційно-комунікативної кампанії, Виконавець повинен передбачити мінімум, але не виключно:
- розміщення/просування тематичних інформаційних матеріалів у соціальних мережах Facebook/Instagram з таргетуванням на цільові аудиторії;
- адаптування макету, друк і логістика друкованих інформаційно-роз’яснювальних матеріалів;
- забезпечення розміщення зовнішньої реклами;
- забезпечення розміщення аудіороликів на радіостанціях;
- розміщення тематичних інформаційних матеріалів у онлайн-медіа та соціальних мережах.
Виконавець повинен запропонувати орієнтовний кошторис витрат та перелік необхідних ресурсів для забезпечення проведення кампанії. Врахувати роботу дизайнера, копірайтера, СММ менеджера, ПР-менеджера та менеджера проекту, журналіста, фотографа, відеооператора, водія на період ведення кампанії.
Замовник інформує виконавця про майбутній захід не пізніше ніж за 2 годин.
Виконавець має запропонувати перелік показників та їх значень для результатів реалізації запропонованого плану комунікацій. До переліку мають входити, в тому числі, наступні показники:
Під час втілення інформаційно-комунікаційної кампанії Виконавець має надавати звіти щодо перебігу кожного етапу кампанії, надавати аналіз ефективності, рекомендації щодо коригування задач комунікації, повідомлень, інформаційних продуктів, відповідно до досягнутих на звітному етапі показників ефективності.
Обсяги подано орієнтовно під час виконання об’єму Замовником може бути коригування у бік зменшення подання інформації.