canlı casino siteleri online casino rottbet giriş rott bet güncel giriş

  • +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Міністр інфраструктури Кубраков спростував інформацію про будівництво шести платних доріг

Як пояснив міністр інфраструктури Олександр Кубраков у Facebook, вчора, 27 липня, у низці ЗМІ з'явилася інформація про будівництво в Україні шести платних доріг, що насправді не відповідає дійсності. Він пояснив чому.

Невідомий об'єктПо-перше, варто розмежовувати дороги Державно-приватного партнерства (ДПП) і концесійні дороги. Журналісти назвали перспективно платними дорогами саме дороги ДПП, хоча проїзд по них для автомобілістів буде безкоштовним, а з інвестором буде розраховуватися безпосередньо держава.

«Проєкти державно-приватного партнерства (ДПП) - це формат «оплати частинами» інвестору від держави, без плати за проїзд», - пише Кубраков.

Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Всесвітній банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні у жовтні 2020 року презентували першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі, за якою були відібрані 6 ділянок загальною протяжністю 1500 км. Йдеться про ділянки на дорогах: Харків - Дніпро - Запоріжжя (M-29, M-04, M-18); Бориспіль - Полтава (М-03); Херсон - Миколаїв (М-14); Київ - Житомир - Рівне (М-06); Ягодин - Ковель - Луцьк (М-07, М-19) та Дніпро-Кривий Ріг - Миколаїв (M-04 H11).

Кубраков робить особливий акцент на тому, що плата за проїзд по цих дорогах не стягуватиметься. З інвестором частинами буде розраховуватися держава, а сам інвестор отримає на наступні 20-25 років контракт на утримання оновленої ділянки.

По-друге, пише Кубраков, наразі на етапі розробки перебувають всього два потенційних концесійних проєкти, які, дійсно, будуть платними, але будуватимуться паралельно існуючим безкоштовним дорогам.

Це дорога Стрий – Мукачево, а також Краковець - Броди - Рівне.

Що ж стосується визначеної плати за проїзд, її розмір встановлений Постановою Кабміну від 23 грудня 2020 року.

«І ще раз нагадую, адже наша позиція тут незмінна: дороги «Великого будівництва» ніколи не будуть платними», - наголошує Кубраков.

Нагадаємо, раніше заступник керівника Офісу Президента, координатор програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» Кирило Тимошенко повідомляв, що, за планом, до кінця 2023 року в Україні має бути відновлена ​​вся мережа державних доріг.

 

Image
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk