• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Уряд відновив виплату соціальної допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям

З метою посилення соціального захисту сімей з дітьми в період карантину 25 листопада поточного року Урядом прийнято рішення про відновлення дії постанови Кабінету Міністрів України №329 від 22.04.2020 «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми» щодо виплати соціальної допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям на період з 1 листопада по 31 грудня 2020 року.

Право на отримання допомоги мають фізичні особи – підприємці, які:

  • обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої і другої групи платників єдиного податку, за умови сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця;
  • зареєструвалися у січні ― березні 2020 р.; або
  • отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого статтею 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу та звільнені від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Допомога надається одному з батьків (опікуну), який зареєстрований як фізична особа-підприємець, на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку (включно) та виплачується у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого на дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, а саме:

- на дітей віком до 6 років – 1779 грн.;

- на дітей віком від 6 до 10 років - 2 218 грн. 

Допомога призначається управліннями соціального захисту населення за місцем реєстрації або фактичним місцем проживання фізичної особи-підприємця.

Допомога не призначається на дітей, на яких виплачується компенсація послуги «муніципальна няня».

Для призначення допомоги подаються наступні документи:

- заява за встановленою формою (http://plsz.gov.ua/download/zayava_fop.doc);

Звертаємо увагу, що виплата допомоги проводиться лише через банківські установи, тому важливо у заяві зазначити банківські реквізити, на які будуть перераховуватись кошти. Банківський рахунок слід зазначати у форматі IBAN, що містить 29 символів.

- копії свідоцтв про народження кожної дитини віком до 10 років;

- довідка з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу форми ОК - 7).

Довідку ОК-7 можна отримати залишивши відповідну заяву у дистанційних скриньках розташованих безпосередньо в приміщеннях територіальних відділів Пенсійного фонду України або отримати через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням електронного підпису за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/.

Вказана довідка не подається фізичними особами – підприємцями, які зареєструвались у січні - березні 2020р. або які згідно законодавства звільнені від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

- копія документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземців та особи без громадянства);

- копія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Важливо! Фізичним особам-підприємцям, які отримували зазначену допомогу протягом травня-серпня 2020 року подавати новий пакет документів не потрібно.

Органами соціального захисту населення області весь необхідний комплекс робіт з відновлення виплати допомоги на дітей 3,5 тисячам фізичних осіб-підприємців, які отримували її раніше, буде проведено самостійно без додаткового звернення.

Виплата допомоги за листопад та грудень буде проведена у грудні поточного року.

Фізичні особи – підприємці, які раніше не отримували вказану допомогу, можуть реалізувати таке право подавши відповідну заяву з необхідними документами до 15 грудня 2020 року.

Документи на призначення допомоги можна подати як в паперовому так і в електронному вигляді.

Подати заяву на призначення допомоги в електронному вигляді можливо через сайт Мінсоцполітики в розділі Е-сервіси.

В паперовому вигляді документи можна направити поштою або залишити їх у дистанційних скриньках розташованих безпосередньо в приміщеннях управлінь соціального захисту населення.

В сільській місцевості чи в територіальній громаді заява на призначення допомоги з необхідними документами приймаються уповноваженою особою сільської, селищної ради, територіальної громади чи центром надання адміністративних послуг.

Додаткові роз’яснення щодо порядку призначення та виплати допомоги можливо отримати за номером обласної безкоштовної гарячої лінії: 0-800-500-620.

 

 

 

 

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk