• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Олег Немчінов: Відновлення конкурсів на посади державної служби та реформа оплати праці є пріоритетними завданнями реформи держуправління

23 листопада під головуванням Міністра Кабінету Міністрів України Олега Немчінова відбулося онлайн-засідання XX Координаційної ради з питань реформування державного управління.

Разом із представниками міністерств, Парламенту, державних агентств, громадських організацій та Представництва ЄС в Україні обговорили ряд важливих для реалізації реформи питань:

• законодавче забезпечення державної служби, зокрема відновлення конкурсів у безпечному режимі на посади державної служби, скасування статті щодо політичних звільнень, необхідність прийняття змін до Закону України «Про державну службу» в частині класифікації посад і оплати праці, а також урядового законопроекту про адміністративну процедуру;

• реформу у сфері «Адміністративні процедури, адміністративні послуги та електронне урядування» в рамках реалізації Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року, що передбачає:

- запровадження загальної адміністративної процедури;

- децентралізацію адміністративних послуг із реєстрації актів цивільного стану, бізнесу та нерухомості;

- децентралізацію адміністративних послуг із реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія;

- децентралізацію адміністративних послуг із реєстрації земельних ділянок;

- децентралізацію адміністративних послуг соціального характеру (у тому числі пенсійного забезпечення);

- функціонування центрів надання адміністративних послуг;

- спрощення процедур надання адміністративних послуг, а також впровадження електронних послуг;

- функціонування системи електронної взаємодії, підключення до неї реєстрів, а також системи електронної ідентифікації та системи для електронних договорів;

• виконання індикаторів, необхідних для отримання бюджетної підтримки ЄС за результатами 2020 року, зокрема маємо позитивний результат із сервісом «єМалятко», що інтегрував 9 послуг і вже повноцінно функціонує, з підключенням основних реєстрів обміну даних до системи «ТРЕМБІТА», триває робота над впровадженням інформаційної системи управління персоналом на держслужбі HRMIS, плануємо прийняття нового Регламенту Кабміну, що відповідає рекомендаціям OECD/SIGMA.

• підготовка пріоритетів реформи до 2025 року.

«Цей рік – останній для бюджетної підтримки ЄС. Тому у співпраці з ЄС стоїть питання не лише виконання індикаторів і отримання бюджетної підтримки за результатами цього року, але й планування нової програми бюджетної підтримки. Завтра ми проведемо політичний діалог на високому рівні з Європейським Союзом. Ми зацікавлені у продовженні співпраці з ЄС. Саме тому дуже важливе законодавче забезпечення державної служби, зокрема відновлення конкурсів на посади державної служби, скасування статті щодо політичних звільнень», – зазначив Олег Немчінов.

За його словами, розпочато підготовку нової Стратегії реформування державного управління до 2025 року. Під час заходу було обговорено перші аналітичні та експертні напрацювання за основними напрямами Стратегії. Попереду важливий діалог із колегами з Парламенту. Адже реформа державного управління є однією з пріоритетних для України, від неї залежить спроможність державного апарату здійснювати всі необхідні зміни та сприяти розвитку держави. Роботу над підготовкою Стратегії буде завершено до середини 2021 року.

Урядовий портал

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk