canlı casino siteleri online casino rottbet giriş rott bet güncel giriş

  • +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

На Полтавському туристичному форумі обговорили, як змінилася сфера гостинності за цей рік

У Полтаві відбувся другий туристичний форум «Сфера гостинності». Представники малого та середнього бізнесу в готельно-туристичній та ресторанній справі обговорили всі виклики галузі через карантин й перспективи розвитку гастротуризму, приватних садиб та готельних сервісів Полтавщини.

«Сфера туризму, мабуть, найбільше постраждала у період пандемії коронавірусу, але водночас карантин сприяв розвитку внутрішнього туризму, – говорить заступник голови Полтавської облдержадміністрації Катерина Рижеченко. – Сьогодні маємо нагоду уважніше придивитися до того, де і як відпочивати в Україні. І зробити певні висновки для розвитку. Основна запорука успіху в цьому – співпраця бізнесу, громадськості, влади. Полтавська облдержадміністрація відкрита до діалогу, підтримки нових ідей та ініціатив, ми готові сприймати конструктивну критику та розставляти правильні акценти».

Організатори заходу – Дніпропетровська торгово-промислова палата  у співпраці з Полтавською торгово-промисловою палатою – розповіли, що недаремно для форуму вже другий рік поспіль обирають Полтавщину.

«Хто, як не Полтава має бути лідером у країні з внутрішнього туризму? Тут є все – екологія, енергетика, є відомі вихідці, – говорить перший віцепрезидент Дніпропетровської торгово-промислової палати Ніна Алехнович. – Ми минулого року розпочали цікавий діалог між представниками туристичної галузі. А зараз маємо його продовжити, щоб надихнути до змін, переосмислити вже зроблене, розвиватися далі. Цього року все дуже змінилося. Якщо раніше туризм був більше розвагою, то зараз люди прагнуть повноцінного відпочинку й розвитку сфери індустрій гостинності».

Член правління Асоціації індустрії гостинності України та головний редактор порталу «Зручно. Тревел» Андрій Тичина проаналізував, як змінила ситуація з COVID-19 ринок туризму.

«Найбільше постраждала від коронавірусу та природних катаклізмів Західна Україна – спочатку безсніжна зима, потім карантин, і влітку повінь. Усі три пікові сезонні напливи туристів були втрачені, – розповідає Андрій Тичина. – Разом із тим через пандемію почали розвиватися нові форми відпочинку. Наприклад, на зміну великим екскурсійним автобусним турам прийшли автомобільні. Для мене було несподіванкою побачити влітку в Чорнобилі цілу колону автотуристів. Попри те що отримати скільки дозволів на проїзд у зону відчуження, люди її відвідують. Бо це і своєрідна самоізоляція».

Тренд цього року – туристична самоізоляція. Сімейний туризм, групові автотури, одноденні мандрівки та персональні екскурсії стають популярнішими в Україні. Щоб було більше природи та менше закритих приміщень, туристи їдуть у дендропарки, оглядають пам’ятки архітектури, прогулюються екостежками, гірськими схилами та влаштовують річкові сплави й велопрогулянки.

Як ніколи стає актуальним розвиток сільського зеленого туризму, розповіла заступник начальника управління розвитку туризму, музейної справи та охорони культурної спадщини Департаменту культури і туризму Полтавської облдержадміністрації Лілія Федорченко.

«Потреба виживання малих і середніх підприємств галузі гостинності сьогодні визначає тенденцію в спеціалізації, диверсифікації, концептуалізації готельно-ресторанних послуг, – зауважила Лілія Федорченко. – Ще кілька років тому у вітчизняній економіці індустрія гостинності не розглядалася як однин із ефективних напрямків розвитку економіки. Гостинність звикли вважати як форму проведення дозвілля, а не як дохідну статтю бюджету».

Учасники форуму подискутували на предмет того, що вже зроблено і що варто запроваджувати, аби бізнес галузі гостинності Полтавщини мав доступ до свого споживача, потенційного попиту на послуги; зміг формувати основні складові ринку: місця та умови проживання, харчування.

Image
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk