canlı casino siteleri online casino rottbet giriş rott bet güncel giriş

  • +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Цифровізація – це нові можливості для всіх людей, які обслуговує Пенсійний фонд

Карантин став благодатним часом для розвитку електронних сервісів. Він змусив звернутися до онлайну навіть принципових прихильників традиційного способу подання документів і стимулював всі без винятку органи влади приділити ще більше уваги онлайн-послугам.

Електронні послуги і відкриті дані допомагають долати людський фактор, черги та корупцію. У цьому напрямку Пенсійний фонд України останніми роками суттєво просунувся – запустив чимало важливих сервісів власного вебпорталу для всіх без винятку категорій людей, які обслуговує Фонд. Однак розробники та адміністратори порталу не зупиняються на місці – електронна платформа постійно модернізується, адже недосконалі з технічної чи безпекової точок зору сервіси можуть відбити бажання в користувачів іти в онлайн.

Для того, щоб стати користувачами онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), слід скористатися системами електронної ідентифікації особи – КЕП (кваліфікований електронний підпис), Bank ID, Mobile ID. Тоді дистанційно можна:

- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;

- автоматично оформити пенсію при досягненні пенсійного віку;

- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

- сформувати електронну трудову книжку та перевірити відомості про трудову діяльність;

- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;

- подати звернення (пропозицію тощо);

- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Черговим кроком у напрямку цифровізації став електронний мобільний додаток «Пенсійний фонд», завдяки якому отримувати інформацію щодо власного пенсійного страхування та забезпечення можна зі смартфонів і планшетів. 

Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області

Image
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk