• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

«Плануємо призначити одного з перших в Україні заступників голови ОДА, який відповідатиме за діджиталізацію», – Олег Синєгубов

Про кадрові рішення, зміни в структурі облдержадміністрації, нових заступників та проведення аудиту розповів голова облдержадміністрації Олег Синєгубов у програмі «Полтавського Телебачення» «Наголос».

«Основні проблеми – кадрові. Нові заступники голови призначені. Вирішуємо кадрові питання за структурними підрозділами. Щоб запустити модель ефективного управління, потрібно завершити кадрові призначення і вже тоді вимагати результату», – пояснив Олег Синєгубов.

Структуру облдержадміністрації він назвав занадто складною, забюрократизованою.

«Ми провели певну оптимізацію. Подали нову структуру ОДА на погодження Офісу Президента України. За результатами розгляду її впроваджуватимемо. Крім того, нам потрібно було проаналізувати всіх людей, які працювали в ОДА, провести співбесіди, визначити їх ефективність, щоб зрозуміти, чи готові залишити їх у нашій команді. Відповідні кадрові висновки робили. Жодних політичних вподобань у цьому процесі не було. Ми визначали: людина професійна або ні. Якщо професійна й здатна надалі виконувати свої функціональні обов’язки належним чином, то беремо її до своєї команди й надалі несемо відповідальність за її дії безпосередньо, – зазначив Олег Синєгубов. – Хто приймає нові зміни, є членом нашої команди. Якщо ні, ми з цими людьми просто не спрацюємося. Щодо деяких департаментів ще маємо питання. Триває відповідна перевірка. Аудит, який анонсували, продовжуємо. Застереження, що в нас були за деякими напрямками, на жаль, підтверджуються. Із такими людьми ми не знайдемо спільної мови й не працюватимемо».

Олег Синєгубов розповів, що аудит проводять за напрямками. Зокрема, відбувається аудит департаментів будівництва, освіти, охорони здоров’я, екології та природних ресурсів.

«Саме по них найбільше питань, через них проходить найбільше державних коштів. Наша увага зосереджена на них. Проте аудит торкнеться абсолютно всіх структурних підрозділів ОДА, зокрема й тих служб, які не належать до нашого управління. У цьому напрямку працюватимемо спільно з правоохоронними органами», – додав Олег Синєгубов.

Він розповів, що нові заступники – це професіонали своєї справи, управлінці.

«Вони ніколи не працювали в органах державної влади. Це була наша принципова позиція, щоб подивитися на систему управління у державі по-новому, свіжим поглядом. Нині вже є певні результати. Нова система, нова модель починає працювати й вона спрямована на ефективність. Державні кошти на заробітну платню повинні не проїдатися, а працювати ефективно. Не може так бути, щоб людина приходила на робоче місце й із 9-ї до 18-ї відбувала роботу, при цьому одержуючи немалі державні кошти», – наголосив Олег Синєгубов.

Очільник Полтавщини розповів, якщо Офіс Президента погодить подану структуру ОДА, то перший заступник голови ОДА Дмитро Лунін відповідатиме за департаменти будівництва, охорони здоров’я, освіти й кілька управлінь. Заступник голови ОДА Євген Греков – за реформований департамент екології та природних ресурсів – до нього додасться агропромисловий комплекс. Соціальною сферою опікуватиметься Катерина Рижеченко.

«Плануємо призначити одного з перших в Україні заступників голови ОДА, який відповідатиме за діджиталізацію, тобто реформування комп’ютерної сфери управління облдержадміністрації. Цей напрямок для нас один із пріоритетних. Ми перша область в Україні, яка підписала меморандум із телекомунікаційною компанією щодо втілення програми інтернетизації та комп’ютеризації області й забезпечення покриття 4G-інтернетом», – додав Олег Синєгубов.

Голова облдержадміністрації розповів і про загальнонаціональний проєкт LIFT.

«Ми анонсували, що відбиратимемо кандидатів на посади голів РДА за допомогою цієї системи. Є кілька етапів відбору. Зокрема, й знання законодавства, і психологічні тести. За допомогою цієї системи можемо побачити, чи відповідає людина посаді, на яку претендує. Є певні посади, на які плануємо набрати людей. Наприклад, людина йшла за конкурсом на посаду голови райдержадміністрації, але потенціал у неї зовсім інший. Ми провели співбесіду й пропонуємо їй іншу посаду, цікаву для неї. Скажімо, людина – кандидат економічних наук. Втрачати такий потенціал ми не хочемо. Невдовзі відкриємо кадровий офіс, де акумулюватимемо весь потенціал, який можемо задіяти у нашій сфері», – зазначив Олег Синєгубов.

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk