• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Вікторія Пилипенко: «Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю забезпечує широке висвітлення діяльності керівництва облдержадміністрації та обласної ради у ЗМІ»

Відбулося засідання постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, інформаційної сфери, зв’язків із громадськістю та дотримання прав учасників АТО.

У ньому взяли участь заступник голови облдержадміністрації Микола Білокінь, заступник голови обласної ради Анатолій Ханко, директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА Вікторія Пилипенко, заступник керівника апарату – керуючий справами виконавчого апарату обласної ради Оксана Черкас.

На порядок денний винесли сім питань. На початку заходу голова комісії Інна Авраменко нагадала, що у разі наявності у членів постійної комісії та присутніх на засіданні депутатів обласної ради конфлікту інтересів при розгляді питань порядку денного, вони мають врегулювати його шляхом своєчасного, самостійного, публічного оголошення про це під час засідання. Консультант – уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції відділу з юридичного забезпечення та кадрової роботи виконавчого апарату обласної ради Інна Шаповалова поінформувала про практику запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у Полтавській обласній раді протягом 2017 року.

Про щорічну письмову звітність керівників підвідомчих підприємств (установ, організацій), які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області розповіла Вікторія Пилипенко:

– У підпорядкуванні Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації перебувають п’ять підприємств видавничої галузі – видавництва «Кобеляки», «Гадяч», «Поліграфсервіс» (Глобине), «Лубни» і «Полтавський літератор». Направду, нині нелегко вдається нашим видавництвам працювати у конкурентному середовищі, сплачувати комунальні платежі, податки, які збільшилися з підвищенням заробітної плати. Водночас у 2017 році керівникам перелічених підприємств вдалося виконати умови контрактів, забезпечити основні показники фінансово-господарської діяльності. Усі видавництва працювали прибутково, виконували договірні зобов’язання. Кошти від отриманого прибутку спрямовувались на підвищення заробітної плати, соціальні потреби, придбання сировини і витратних матеріалів, ремонт техніки. Своєчасно виплачувались заробітні плати і податки.

За словами Вікторії Пилипенко, фонд заробітної плати працівників перелічених видавництв зріс на 26 відсотків.

– Середньомісячний дохід одного працівника збільшився в середньому майже на 54 відсотки. Продукції випущено на суму понад чотири мільйони гривень. Спостерігаємо невелике зростання друку кольорової продукції. На жаль, зменшився випуск газет. Загалом обсяг реалізованої продукції видавництв порівняно з 2016 роком збільшився на десять відсотків. Цей показник – підтвердження, що підприємства працюють, незважаючи на складні умови роботи, – додала Вікторія Пилипенко.

– Потрібно ґрунтовно вивчити питання, з’ясувати яке саме обладнання, на яку суму необхідно придбати тому чи іншому видавництву, – зазначив Микола Білокінь.

– Так бачитимемо, куди стратегічно нам потрібно рухатися, – пояснив Анатолій Ханко. – Необхідно знаходити кошти, підтримувати видавництва. Вони мають стати конкурентними.

Комісія рекомендувала Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА спільно з Управлінням майном обласної ради повести моніторинг стану справ комунальних видавництв і надати пропозиції до програми зі вказівкою, які підприємства варто підтримати й спрямувати кошти на їх розвиток.

Вікторія Пилипенко також поінформувала присутніх на засіданні про підсумки і перспективи діяльності «Науково-редакційного підрозділу – Центру по дослідженню історії Полтавщини» Полтавської обласної ради з нагоди 25-річчя від дня заснування, звернула увагу на потребі продовження контракту з директором цієї установи Олександром Білоуськом.

Комісія визнала роботу Центру ефективною у контексті реалізації профільно-тематичних всеукраїнських і регіональних програм, поширення й популяризації національних ідей, історико-культурної спадщини, піднесення авторитету Полтавського краю в Україні та за її межами. Рекомендувала Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА забезпечити своєчасне фінансування діяльності установи у 2018 році відповідно до заходів комплексної Програми комунікацій влади з громадськістю та розвитку інформаційної сфери в Полтавській області на 2016-2018 роки. Комісія підтримала проект рішення щодо продовження контракту з директором Центру Олександром Білоуськом на п’ять років.

У своєму виступі Вікторія Пилипенко порушила й питання організації роботи з висвітлення діяльності обласної влади у ЗМІ.

– Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю забезпечує широке висвітлення діяльності керівництва облдержадміністрації та обласної ради у ЗМІ, – зазначила Вікторія Пилипенко. – Із початку року на офіційному веб-порталі Полтавської обласної державної адміністрації оприлюднено понад триста статей щодо діяльності обласної влади. Ця тема досить активно висвітлюється в друкованих ЗМІ, інтернет-виданнях, на телебаченні, в соціальних мережах.

Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png
konjur.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk