canlı casino siteleri online casino rottbet giriş rott bet güncel giriş

  • +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Питання в галузі енергозабезпечення, які потребують термінового вирішення, розглянули на засіданні робочої групи «Прозорість і підзвітність»

На засіданні робочої групи «Прозорість і підзвітність» розглянули теми, які потребують термінового вирішення. Зокрема питання енергозабезпечення. Від нього залежить і функціонування мереж мобільних операторів, і водопостачання.

До роботи залучили СБУ, представників Держенергонагляду, обленерго та підприємств комунального господарства. Робоча група сформувала низку доручень.

Електроенергія. Потрібно посилити контроль за дотриманням графіків відключень. Необхідно вкотре переглянути перелік адрес споживачів. ОСББ мають перевірити внутрішньобудинкові електромережі, автоматику будинків, щоб ефективно функціонували.

«Надважливо – комунікація з людьми. Обленерго повинне забезпечити ефективну роботу кол-центру. Максимально доступним має бути інформування і про графіки відключень», – зауважив начальник ОВА Філіп Пронін.

Представник Держенергонагляду висловив пропозицію щодо доопрацювання сайту обленерго.

Тергромадам доручили забезпечити світлофори резервними джерелами живлення на важливих перехрестях доріг.

«Водопостачання. Незалежно від відключень електроенергії у кожній оселі має бути вода. Полтавська ОВА спільно з представниками комунальних господарств постійно працює над цим питанням», – сказав Філіп Пронін.

Очільник області акцентував, що незважаючи на складність технічного рішення, знайшли оптимальний шлях. Спеціалісти працюють над якнайшвидшим вирішенням питання.

Мобільний зв'язок та інтернет. Його якість залежить від електроживлення відповідного обладнання. Станції операторів можуть працювати чотири години у разі відключення світла. А протягом трьох годин, у разі наявності світла, вона не встигає повністю зарядитися.

«Спільно напрацьовуємо рішення, щоб під час відключень світла люди були на зв'язку та з інтернетом», – додав Філіп Пронін.

Окрім цього, розглянули проблематику будинків, які не підключені до централізованого газопостачання у Полтавській громаді.

Image
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk