• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Онлайн-шопінг: безпека в інтернеті

Онлайн-шопінг – це зручно, просто та швидко. З іншого боку, є певні ризики, коли ми не отримуємо товар або виникають проблеми з поверненням сплачених коштів.

Під час онлайн-шопінгу завжди дбайте про фінансову та кібергігієну. Декілька порад, які допоможуть робити покупки в інтернеті безпечно і захиститися від шахраїв:

- створіть окрему поштову електронну скриньку, адресу якої зможете залишати на сайтах оголошень під час реєстрації. Ніколи не використовуйте робочого e-mail;

- не використовуйте під час купівлі в інтернеті свого фінансового телефонного номера (той, який ви залишаєте у банках і до якого ,,прив’язані” ваші банківські картки);

- замовте окрему банківську картку для покупок в інтернеті. Це може бути віртуальна картка. Нікому не повідомляйте секретних реквізитів платіжної картки (термін дії, CVV – тризначний код на звороті), PIN-коду, паролів до банківських застосунків. Поповнюйте картку лише на ту суму, яка потрібна для розрахунку;

- встановіть ліміти на розрахунки банківською карткою в інтернеті. Це можна зробити в мобільному застосунку або зателефонувавши в банк;

- остерігайтесь фішингових сайтів. Зловмисники можуть створювати сторінки, які імітують популярні платформи для онлайн-шопінгу. Звертайте увагу на правильність написання адреси вебсайту;

- спілкуйтеся із продавцями в офіційних чатах торговельної платформи, тут зберігається історія повідомлень. Пропозиція перевести спілкування у сторонні месенджери або на інші вебсайти має насторожити. Не переходьте за посиланнями в оголошеннях або тими, які у приватному листуванні може надіслати продавець або покупець. Вони також можуть бути фішинговими;

- ознайомлюйтеся з умовами використання та політикою конфіденційності сайту, на якому збираєтесь купувати. Якщо такі розділи на сторінці відсутні, це має насторожити;

- перевіряйте репутацію продавця. Наприклад, загугліть його номер телефону чи адресу електронної пошти. Можливо, про нього вже були негативні відгуки.

- перевіряйте номер телефону, банківську картку та посилання на сумнівний сайт на сайті Кіберполіції у розділі «Стоп фрауд». Можливо, шахраї вже є у базі правоохоронців;

- звертайте увагу на новини, у яких розповідають про поширені схеми шахрайства в інтернеті під час купівлі або шахрайства під виглядом благодійності чи різноманітних виплат і «допомоги від держави».

За інформацією Держспецзв’язку.

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk