• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Корисні онлайн сервіси підвищення кваліфікації соціальних робітників

Соціальний працівник – це, передусім, професіонал, який відіграє ключову роль у запобіганні кризових ситуацій та пропонує можливі шляхи вирішення складних життєвих обставин. Фахівці соціальної сфери постійно підвищують свою кваліфікацію та розвивають професійні компетентності, щоб ефективно реагувати на сучасні виклики та взаємодіяти із громадянами вразливих категорій. 

  • Враховуючи реалії та вимоги сьогоднення, використання комп’ютерних технологій та онлайн-платформ для підвищення професійної кваліфікації є не лише зручним способом для оновлення своїх навичок, а й дозволяє швидко знаходити відповіді на важливи питання та тримати «руку на пульсі» загальний тенденцій розвитку соціальних послуг.

Департаментом підготовлено підбірку онлайн-курсів, які будуть корисні як початківцям у сфері соціальної допомоги, так і досвідченим фахівцям:

  • Організація соціальних послуг в територіальній громаді: http://surl.li/nfopu
  • Надання соціальних послуг екстрено (кризово): http://surl.li/nfoqu
  • Денний догляд для дітей з інвалідністю: стандарт надання соціальної послуги: http://surl.li/nfore
  • Онлайн-інструменти протидії домашньому насильству: http://surl.li/xbys
  • Комплексний підхід до вирішення проблеми насильства щодо жінок та дівчат в Україні https://knowledgestudio.org.ua
  • Держава без бар’єрів: http://surl.li/bkqke
  • Безбар’єрна грамотність: http://surl.li/bdags
  • Базові знання про гендер: http://surl.li/lpmtt
  • Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія: http://surl.li/llcpz
  • Соціальна робота з людьми, які мають хронічні захворювання: http://surl.li/lzjuq
  • Кризові комунікації: http://surl.li/ifuwh
  • Кризові комунікації в управлінні персоналом: http://surl.li/ijhqx
  • Цифрові держслужбовці: http://surl.li/lhlve
  • Базові цифрові навички для людей елегантного віку: http://surl.li/igwgc
  • Навчання навичок управління стресом у практиці соціальної роботи та надання соціальних послуг: http://surl.li/nforr
  • Міжнародне гуманітарне право: http://surl.li/ijhrs
  • Психологічна та юридична допомога під час воєнного стану: http://surl.li/naiwe
  • Бути поруч: Основи психологічної підтримки тим, хто працює з дітьми: http://surl.li/euien

Також нагадуємо, що представники органів місцевого самоврядування, надавачів соціальних послуг та організацій, які працюють у соціальній сфері можуть долучитися до системного навчання та підвищити професійну кваліфікацію через Платформу соціальної освіти – інноваційного освітнього проєкту Мінсоцполітики, яка доступна за посиланням https://socialacademy.gov.ua

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk