• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Інформаційні системи мають бути запроваджені в кожному ЦНАПі, – Ігор Панченко

47 із 60 ЦНАПів Полтавщини використовують у своїй діяльності інформаційні системи. Їх запровадження дозволяє здійснити уніфікацію та стандартизацію регламентних документів, автоматизувати процеси надання адміністративних послуг, впровадити системи керування чергою, забезпечити підключення до онлайн-моніторингу якості адміністративних послуг.

Про це розповів начальник Управління цифрової трансформації Полтавської ОВА Сергій Коломоєць на апаратній нараді.

«Для впровадження інформаційної системи можна обрати програмний комплекс автоматизації центрів надання адміністративних послуг «Вулик», який є безкоштовним та адмініструється Державним підприємством «ДІЯ».Також можливо використати колективну хмару «e-ЦНАП Cloud», що є безкоштовною протягом одного року для ЦНАП Полтавської області, які ще не впровадили інформаційні системи в ЦНАП. Або запровадити будь-який програмний комплекс, який передбачає інтеграцію з онлайн-моніторингом якості надання адмінпослуг», – розповів Сергій Коломоєць.

Більшість програмних комплексів передбачають інтеграцію з системами онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг через «Портал Дія». Таку інтеграцію мають 36 із 47 ЦНАП, що впровадили інформаційні системи.

«Реформа децентралізації та створення центрів надання адміністративних послуг передбачають наближення якісних послуг до людей та розширення переліку послуг відповідно до законодавства. Для забезпечення належного обслуговування громадян інформаційні системи мають бути запроваджені в кожному ЦНАПі», – зауважив заступник начальника ОВА Ігор Панченко.

Image
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk