• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Як одержати недоотриману пенсію у зв’язку зі смертю пенсіонера

Протягом перших трьох місяців 2023 року до пенсійних установ Полтавщини звернулося 630 громадян, що втратили своїх рідних, які були пенсіонерами і не встигли одержати пенсійні виплати. Йдеться лише про один місяць, але законодавство передбачає певну процедуру, без дотримання якої нащадки не зможуть одержати кошти.

Які документи потрібно надати до сервісного центру Пенсійного фонду або дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України? Перелік їх однаковий як для особистого звернення, так і для дистанційного, зокрема:

- заява на виплату недоотриманої пенсії;

- свідоцтво про смерть;

- документи, які підтверджують родинні стосунки з померлим пенсіонером;

- документ, що посвідчує особу заявника;

- реквізити банківського рахунку;

- паспорт або інші документи членів сім’ї, які засвідчують їхнє проживання з пенсіонером на день його смерті.

У тих випадках, коли члени сім’ї не проживали разом з померлим пенсіонером (або у разі їх відсутності), недоотримана пенсія входить до складу спадщини. Для її одержання до документів слід додати свідоцтво про право на спадщину. Але це не стосується пенсій, призначених відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, які не включаються до складу спадщини і виплачуються за зверненнями, що надійшли не пізніше шести місяців після смерті пенсіонера.

Аналіз свідчить, що лише четверо мешканців Полтавщини упродовж кварталу скористалися можливістю оформити виплату недоотриманої пенсії сучасним дистанційним способом – за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Для того, щоб стати користувачами онлайнсервісів порталу, слід скористатися системами електронної ідентифікації особи – КЕП (кваліфікований електронний підпис) або Bank ID.

Подання заяви на виплату недоотриманої пенсії складатиметься з таких кроків:

  1. Авторизуйтесь на порталі, перейдіть у розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та оберіть вкладку «Заява на виплату недоотриманої пенсії».
  2. Заповніть поля електронної заяви, що з’явиться на екрані.
  3. Додайте до заяви сканкопії необхідних документів (чітке та повне зображення тексту та його реквізитів!).
  4. Дайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть «Сформувати заяву».
  5. Відслідковуйте статус обробки заяви у розділі «Мої звернення».

День, коли була прийнята заява або зареєстрована зі сканованими копіями документів на вебпорталі, вважається днем звернення за виплатою недоотриманої пенсії.

Недоотримана пенсія виплачується шляхом зарахування коштів на поточний банківський рахунок заявника. У разі його відсутності виплату можна одержати через міжнародну платіжну систему «Швидка копійка» у будь-якому відділенні Ощадбанку.

 

Головне управління Пенсійного фонду

України в Полтавській області

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk