• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Залишків «пакунку малюка» в медичних закладах вистачить до кінця червня 2023 року, новий тендер заплановано на кінець березня

“Пакунок малюка” - одна з затребуваних новацій для родин, які стають батьками. Уряд приділяє багато уваги - і виділяє значний обсяг коштів на його закупівлю. Зокрема, у бюджеті на 2023 рік закладено 1,43 млрд грн на закупівлю “пакунків”, а також на надання грошової компенсації родині за невикористані пакунки.

Медичні заклади по всій країні забезпечено запасами “пакунку малюка” в середньому до кінця червня. Адже станом на 1 січня на складах зберігалося 21,7 тис пакунків малюка. З 1 січня по 15 березня 2023 року разом було видано 7 тис пакунків. Залишки “пакунків” на складах у регіонах станом на сьогодні складають ще 14,7 тис, тобто з поточним рівнем використання в обсязі 3,5 тис пакунків на місяць їх вистачить ще на понад 4 місяці. 

Початок тендеру на закупівлю “пакунків малюка” заплановано на кінець березня - з тим, щоб вже до кінця квітня підписати договір з майбутнім постачальником, який переможе у тендерній процедурі. Протягом січня-лютого Міністерство соціальної політики зібрало потребу з регіонів щодо того, яка кількість “пакунків малюка”, орієнтовно, буде необхідна у 2023 році, підготувало документацію для проведення тендеру та найближчими днями оголосить відповідний тендер. 

Таким чином, у Міністерства соціальної політики і майбутнього постачальника є достатньо часу, аби забезпечити всі заклади охорони здоровʼя достатньою кількістю нових пакунків. 

Для порівняння: за весь 2022 рік було видано молодим батькам - 52 тис пакунків. З яких 44,9 тис “пакунків” було виготовлено у 2022 році, решта - виготовлені в попередній рік.

При цьому, спостерігається стійка тенденція до того, що батьки новонародженої дитини все частіше обирають не “пакунок малюка”, а грошову компенсацію за нього. Зокрема, протягом 2022 року 154 тис родини (тобто 74% всіх батьків) обрали саме не пакунок, а гроші. В поточному році тенденція лише посилюється: з 40,5 тис родин 33,5 тис родин обрали саме грошову виплату (а це - вже 82%). 

Це може пояснюватись більшою потребою родин саме у грошах, або ж тим, що батьки готуються заздалегідь до народження дитини та вже мають всі необхідні речі. 

Міністерство соціальної політики України

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk