• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Понад 90% українських громадян довіряють військовим та ветеранам, – опитування

 

Абсолютна більшість українського суспільства довіряють військовослужбовцям та ветеранам російсько-української війни, а також відчуває гордість та вдячність Захисникам і Захисницям, які боронять Україну від російських окупантів. 

Про це свідчать результати загальнонаціонального соціологічного опитування групи “Рейтинг” на замовлення Українського ветеранського фонду Міністерства у справах ветеранів України, що були презентовані у середу, 17 серпня. 

Так, 90% опитаних українців довіряють військовим Збройних Сил України, ветеранам нинішньої російсько-української війни та ветеранам – учасникам АТО/ООС. 

64% респондентів відчувають до ветеранів вдячність та 50% – гордість. Крім того, абсолютна більшість опитаних – 93% – вважає, що українське суспільство сьогодні поважає наших ветеранів. 

А майже 70% опитаних вважають, що держава виконує свої зобов’язання перед ветеранами російсько-української війни. 

Коментуючи результати  опитування, перший заступник міністра у справах ветеранів, Герой України Олександр Порхун наголосив, що наразі Мінветеранів повністю змінює підхід у наданні державних соціальних гарантій Захисникам та їхнім сім'ям, відходячи від пільгоорієнтованих програм у бік надання їм ефективних інструментів та можливостей для самореалізації в економіці та суспільному житті. 

 “Ми працюємо над розробкою та впровадженням дієвої системи переходу від військової кар’єри до цивільного життя. Наразі відповідний законопроєкт вже направлено на підпис Президенту, – зазнчив Олександр Порхун. – Український ветеранский фонд, що працює при Мінветеранів, вже розробив відповідні програми з підтримки ветеранського бізнесу. Це нові гранти та проєкти, які нададуть можливість ветеранам започатковувати власний бізнес. Закладаємо нове ветеранське підприємництво за формулою “Захисник працює на Захисника”, яке також сприятиме працевлаштуванню наших Воїнів після перемоги України”.

Виконавча директорка Українського ветеранського фонду Наталія Калмикова під час презентації соцопитування “Образ ветеранів в українському суспільстві” зазначила, що ідея його проведення з’вилася, коли від початку повномасштабного вторгнення рф в Україну  на захист рідної країни стала велика кількість українських громадян різного віку, професій та сфер діяльності. 

“Зміни колосальні. Ми періодично будемо проводити такі опитування, щоб розуміти ситуацію, вчасно реагувати змінами та напрацюванням політик підтримки та інформаційних кампаній”,  – зазначила Наталія Калмикова. 

"Ключові маркери розуміння образу ветерана уже сформувалося. У середовищі половини українців є близькі, які дотичні до питань війни чи брали в ній участь. Найбільше цих людей серед молоді, яка зараз воює. Це зміна акценту на тому, хто такий ветеран: це не людина старшого віку, а молоді люди. 46% респондентів асоціюють ветеранів, як учасників АТО (ООС)," – зауважив заступник директора Соціологічної групи "Рейтинг" Любомир Мисів. 

Довідково

6-7 серпня 2022 року Український ветеранський фонд Міністерства у справах ветеранів України спільно з Соціологічною групою "Рейтинг" провів опитування серед українців щодо розуміння суспільством образу ветеранів. Вибіркова сукупність: 1000 респондентів. Метод опитування: CATI. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 3.1%. 

З дослідженням можна ознайомитися тут

Відеозапис презентації за лінком: https://youtu.be/Gz6mz42UTxc

 

Міністерство у справах ветеранів України

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk