• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Інформація Мінсоцполітики: відповіді на найпоширеніші запитання щодо виплат від міжнародних організацій

У зв’язку з великою кількістю запитань щодо отримання допомоги та подачі заявок через соціальну платформу єДопомога, надаємо відповіді на найпоширеніші запитання.

Платформа єДопомога була створена Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Швеції з метою підтримки українців у часи російської агресії.

Платформа єДопомога має три напрями:

- «єДопомога державна», на якій ви можете дізнатися як отримати допомогу від держави.

- «єДопомога волонтерська», де ви можете самостійно допомогти людям, що постраждали від війни або залишити заявку на допомогу, якщо вкрай цього потребуєте.

- «єДопомога міжнародна» - це можливість подати заявку на допомогу від міжнародних організацій.

Саме на найпоширеніші запитання по «єДопомога міжнародна» сьогодні надаємо відповіді.

  1. Хто саме може розраховувати на отримання допомоги від міжнародних організацій, залишаючи заявку через платформу єДопомога?

Для міжнародних організацій пріоритетними є найнезахищені верстви населення, що мають соціальні статуси такі як: особа з інвалідністю, пенсіонер, одинока мати або батько, багатодітна сім’я, отримувач допомоги малозабезпеченим сім’ям, зокрема, з числа внутрішньо переміщених осіб.

Заявку на платформі може залишити будь-яка людина, а от рішення щодо виплат та яким саме категоріям населення допомогти,  приймають міжнародні організації.

Зі свого боку Мінсоцполітики проводить верифікацію даних заявника, використовуючи наявні державні інформаційні реєстри та бази даних, що дозволяє отримувати перевірену інформацію про особу.

  1. Чи є пенсіонери серед цих категорій?

Категорія “пенсіонер” в заявці є. Але просимо звернути увагу, що запити від міжнародних організацій на реєстри заявок, як правило, мають декілька критеріїв. Наприклад, це пенсіонер+визначений регіон або інша соціальна категорія! Так, наприклад, в крайньому реєстрі, що було надано до Місії Міжнародного Комітету Червоного Хреста в Україні, була зазначена інформація по заявках з переліку категорій, таких як: малозабезпечені родини та особи з інвалідністю другої групи, які зареєстровані у визначених міжнародною організацією територіях (Луганська, Донецька, Херсонська, Миколаївська, Сумська, Чернігівська та Запорізька області).

Зараз складний час для кожного українця, і ресурси навіть у міжнародних організацій обмежені.

Мінсоцполітики докладає максимальних зусиль задля збільшення кількості міжнародних організацій, що можуть надати грошову допомогу українцям, що постраждали від війни.

На платформі “єДопомога міжнародна”, у вкладені Умови надання допомоги є вся необхідна інформація, по організаціях які надають допомогу та кому саме вони її надають https://aid.edopomoga.gov.ua/terms 

  1. Скільки коштів вже отримали і скільки передбачено в рамках цієї допомоги?

Мінсоцполітики отримує інформацію про фактичне отримання грошей людьми від міжнародних організацій не одразу, так як у міжнародних організацій, також,  є свої внутрішні процеси, узгодження, перерахування тощо.

Загально, згідно досягнутих домовленостей разом з міжнародними організаціями реалізуються проекти до додаткових виплат найбільш вразливим категоріям населення для понад 2 мільйонів осіб із загальною сумою виплат понад 10 млрд гривень.

Наразі в реєстрах передано інформацію для виплати 189 428 людям, що заповнили заявку через платформу “єДопомога міжнародна”. А також Мінсоцполітики були передані переліки осіб, що підпадають під категорії зазначені в меморандумах, з інформацією по 780 722 особам. 

  1. Що потрібно зробити, аби отримати допомогу?

Потрібно зайти на платформу єДопомога за адресою edopomoga.gov.ua . Обрати напрям “Виплати від міжнародних організацій” і далі заповнити заявку.
Звертаємо увагу на те, що потрібно уважно заповнювати номер телефону, IBAN, ІПН (РНОКПП) та паспортні дані. Важливо також те, що тільки один з батьків може подати інформацію про дітей у своїй заяві, не потрібно в кожну заявку їх включати, адже будуть дублі та помилка.

Нагадуємо, IBAN не є обов’язковою умовою для виплати, адже деякими меморандумами передбачена можливість отримання грошового переказу.

 

 

Джерело сайт Мінсоцполітики

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk