• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Процес ідентифікації актових записів в державному реєстрі актів цивільного стану розпочато

 

Відтепер під час проведення державної реєстрації актів цивільного стану реєстр дозволить перевірити вірність внесених номерів облікових карток платників податків (РНОКПП), а також унікальних номерів запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР). У разі ж відсутності при собі у громадянина РНОКПП, дані будуть автоматично завантажені без його пред’явлення.

Державне підприємство «Національні інформаційні системи» оновило програмне забезпечення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – ДРАЦС). Завдяки впровадженню нової електронної інформаційної взаємодії реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (далі – УНЗР) віднині вноситимуться до ДРАЦС на підставі відомостей, отриманих онлайн з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків та Єдиного державного демографічного реєстру.

«Так, якщо під час державної реєстрації акту цивільного стану, внесення змін чи доповнень до нього, його поновлення чи анулювання, повторної видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану заявник надає свої РНОКПП та УНЗР – перевірити їх, аби підтвердити відповідність таких даних, буде можливо під час звернення за такою послугою. Для цього посадові особи відділів державної реєстрації актів цивільного стану або виконавчих органів сільських, селищних, міських рад мають подати відповідний онлайн-запит до податкової та міграційної служби», – зазначає заступник Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов.

Водночас,  неотримання відомостей про РНОКПП або УНЗР не є підставою для невнесення запису до ДРАЦС, а також для невнесення до актових записів цивільного стану змін і доповнень, їх поновлення та анулювання, повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Для перевірки РНОКПП/УНЗР потрібно заповнити ПІБ заявника, дату його народження та РНОКПП/УНЗР. За ознаки відсутності РНОКПП, необхідно заповнити дані паспорту.

Якщо ж у заявника відсутній РНОКПП – його можна буде отримати одночасно з поданням заяви на державну реєстрацію акту цивільного стану у відділі державної реєстрації актів цивільного стану. Для цього необхідно буде внести інформацію про ПІБ заявника та дату його народження.

Очікувати відповіді за запит від податкової служби користувачу не потрібно. Час надходження відповіді від податкової служби не впливає на закінчення процесу державної реєстрації актів цивільного стану або внесення змін до них. Відповідь буде відображатися при наступному перегляді цього актового запису та за необхідності.

Урядовий портал

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk