• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ? Роз’яснення НСЗУ 18.06.2022

Щоб убезпечити персональні дані громадян, держава була змушена відключити публічний доступ до багатьох державних реєстрів та даних. Дізнатись потрібну інформацію тепер можна телефоном. Контакт-центр НСЗУ працює стабільно і відповідає на всі питання, що входять в сферу компетенцій НСЗУ. Це – передусім питання про маршрут пацієнта.Невідомий об'єкт

Нагадуємо, на які питання може надати відповідь контакт-центр НСЗУ

Адреса найближчого закладу, який має договір з НСЗУ на надання медичних послуг, які цікавлять пацієнта.

Якщо ви переїхали та не знаєте, де знайти сімейного лікаря, вузького спеціаліста (наприклад, ендокринолога, кардіолога), зробити певні обстеження тощо – зателефонуйте 16-77. Фахівці контакт-центру нададуть контакти потенційно підходящих закладів.

Проте після цього потрібно зателефонувати до закладу і спитати, чи є в них відповідні спеціалісти. Якщо мова йде про проведення планових операцій та госпіталізацій – чи здійснює їх заклад в поточній ситуації. Адже зараз це питання вирішується на регіональному рівні в залежності від завантаженості лікарень.

Безоплатні послуги в рамках переліку послуг за програмою медичних гарантій.

Програма медичних гарантій 2022, попри війну, працює в повному обсязі. Пацієнт може дізнатись про свої права в НСЗУ. За номером 16-77 пацієнту нададуть повну інформацію щодо послуг, що включені до конкретного переліку.

Дізнатись адреси найближчих аптек, де можна отримати ліки, що підлягають реімбурсації за програмами “Доступні ліки”, “Інсуліни” тощо.

Фахівці НСЗУ повідомляють адреси та контакти аптек, з якими у Національної служби здоровʼя України укладено контракт. Але перед тим як йти до аптеки пацієнту варто зателефонувати та дізнатись про наявність потрібних препаратів.

Куди звератись в інших випадках

Якщо заклад відмовляє в послузі, яку має надавати безоплатно.

В такому випадку потрібно спочатку спробувати вирішити проблему з керівництвом закладу. Потім – подати скаргу до місцевого департаменту охорони здоров'я. Якщо на місцевому рівні проблема не вирішується, потрібно написати листа в НСЗУ на адресу м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. з детальним описом проблеми.

Щоб дізнатись графік роботи певного закладу та наявність відповідних фахівців в ньому.

Відповідь на це запитання можуть дати тільки в реєстратурі закладу. Також записатись до лікарів в деяких закладах можна онлайн через медичні інформаційні системи.

Щоб дізнатись про наявність медичних препаратів.

Інформація щодо наявності в медичних закладах ліків за Нацпереліком є на сайті https://eliky.in.ua/ та в місцевих департаментах охорони здоров'я.

Щоб дізнатись контакти вашого сімейного лікаря, якщо ви переїхали.

Краще дізнатись контакти лікаря особисто під час прийому і заздалегідь. Якщо вже немає такої можливості, цю інформацію можна спробувати отримати в реєстратурі або через медичні інформаційні системи.

Національна служба здоров'я України

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk