• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Гарячі лінії Уряду допомагають. Мінсоцполітики

Міністерство соціальної політики продовжує опікуватися українцями, які потребують соціального захисту. Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у міністерстві функціонують 4 «гарячі лінії».

«Гаряча лінія» із соціальних питань – 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян із порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

«Гаряча лінія» протидії торгівлі людьми та домашньому насильству – 15-47.
Звернутися на «гарячу лінію» можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через вебсайт 15-47.

«Гаряча лінія» приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи «гарячої лінії» 15-47. Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо. Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують із питань, пов’язаних з воєнними діями.

Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) – (044) 289- 87-89Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Тут можна дізнатися інформацію щодо:
- реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;
- здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
- реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,
- реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

Контакт-центр Пенсійного фонду України – 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71.
- консультація громадян із пенсійних питань.

Крім офіційного сайту міністерства, функціонує два сайти Фондів:

Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю. Тут можна знайти інформацію щодо:
- забезпечення технічними засобами реабілітації;
- реабілітації дітей;
- взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.

Фонд соціального страхування України. Інформація щодо:
- профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;
- контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;
- надання медико-соціальних послуг.

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk