• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Як українці отримують держпослуги на Сході України: Мінцифра відвідала місцеві ЦНАПи

Цифровізація регіонів — один із пріоритетів Мінцифри. Ми працюємо над тим, щоб сучасні Центри надання адмінпослуг (ЦНАП) були відкриті для українців у кожній громаді. Заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська відвідала ЦНАПи Луганської та Донецької областей.

Невідомий об'єкт«‎За перші тижні всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг таємні відвідувачі ЦНАПів Луганщини та Донеччини задоволені сервісом на 78%. Щоб підвищити ці показники, ми аналізуємо зворотний зв’язок українців, навчаємо працівників ЦНАПів, запускаємо нові цифрові інструменти та комплексно модернізуємо мережу Центрів»‎, — зазначила Заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

Команда Мінцифри відвідала ЦНАПи в Слов’янську та Краматорську, де надання послуг українці оцінили на 100%.

Для відвідувачів цих ЦНАПів доступні комплексна послуга єМалятко та можливість попереднього запису до Центру. Крім цього, усі працівники проходять навчання на платформі Дія.Центрів та допомагають людям згенерувати COVID-сертифікати через застосунок та портал Дія.

У ЦНАПі Слов’янська 28 адміністраторів надають послуги близько 185 тисячам відвідувачів. Люди можуть отримати понад 200 адмінпослуг, а також комплексний сервіс ID-14. До того ж є змога попередньо записатися через вебсайт або е-чергу.

У ЦНАПі Краматорська відвідувачі можуть отримати 140 адмінпослуг, що надають 9 адміністраторів. Також у Центрі доступні послуги у сфері будівництва. Крім цього, є можливість попереднього запису за телефоном або особистим зверненням.

Зараз жителі Луганської області можуть отримати адмінпослуги в 124 точках доступу, а Донецької — у 82. Мешканцям областей доступні комплексні послуги за життєвою подією: єМалятко надають 180 адміністраторів у 65 точках, а ID-14 у 31 точці. Також 37 ЦНАПів вже допомагають людям згенерувати COVID-сертифікати через застосунок або портал Дія. 

Цього року 3 громади на Луганщині отримали понад 5 млн грн субвенції Мінцифри на розвиток ЦНАПів, а 2 громади на Донеччині — близько 450 тисяч грн. Завдяки цьому вдалося розпочати будівництво нового Центру, покращити наявні, встановити необхідне обладнання та збільшити кількість доступних послуг.

Міністерство цифрової трансформації України

 

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk