• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облвійськадміністрації (далі-Департамент) проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2023 рік.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (з  редакцією від 01.06.2019 зі змінами внесеними згідно Постановами КМ станом на 22.05.2019).

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які розміщено на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями волонтерів, інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО. Департамент забезпечує належну комунікацію з громадськими організаціями. Зокрема, здійснюється системна співпраця з такими організаціями: «Громадська спілка «Координаційна Рада громадських організацій учасників АТО»», ГО «Асоціація ветеранів то учасників АГО Полтавщини», Полтавський осередок ГО «Всеукраїнський союз ветеранів 2 АТО», ГО «Клуб військово-патріотичного виховання молоді «Патріот». Активізувалася діяльність громадської ради при облвійськадміністрації. Консультативної ради у справах ветеранів війни, сімей загиблих (померлих) захисників України при облвійськадміністрації. Варто зазначити, що з початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну і оголошення воєнного стану, проведення особистих прийомів громадян тимчасово призупинено. Комунікація здебільшого відбувається шляхом листування, телефоном, та електронною поштою, які зазначені на офіційних сайтах Департаменту та облвійськадміністрації.

За 2023 рік до Департаменту надійшло 71 звернення. Для порівняння, за 2022 рік до Департаменту надійшло 67 звернень. Жодне з отриманих звернень не залишилося поза увагою відповідальних працівників.

Громадяни звертались: до Верховної Ради України – 1 звернення, до Кабінету Міністрів України -2, до Полтавської обласної ради – 1, до облдержадміністрації – 46 звернення, до Департамненту- 21 звернень. Звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області – 31 звернення, з м. Києва – 30 звернень, з м. Черкаси та м. Харків – по 2 звернення та м.Херсон – 1 звернення, з Київської, Рівненської, Харківської та Івано-Франківської областей – по 1 зверненню. 1 звернення надійшло без адреси заявника. Протягом звітного періоду у зверненнях громадян порушувалися наступні питання:

- сприяння в організації отримання гуманітарної допомоги;

- робота систем оповіщення населення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій;

- підтримка волонтерських ініціатив;

- розміщення соціальної реклами;

- підтримка внутрішньо переміщених осіб, у т.ч. організація дозвілля дітей внутрішньо переміщених осіб;

- погодження проведення мирних зібрань;

- демонтаж пам’ятників імперської доби;

- розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації та інші питання суспільно-політичного та соціально-економічного характеру.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту. На нарадах у директора Департаменту аналізується стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту від 27.12.2022 №73-Од «Про затвердження графіків особистих і а виїзних прийомів громадян, про роботу «гарячої» телефонної лінії та телефон довіри в Департаменті у 2023 році» за потреби проводиться день контролю з розгляду звернень громадян. Стан роботи із зверненнями громадян у Департаменті за 2023 рік буде проаналізовано на щотижневій нараді у директора Департаменту 12 січня 2024 року. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях. Постійно ведеться моніторинг термінів виконання

Проект доручень:

  1. Вжити заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень.
  2. До 10 січня 2024 р. розмістити на сайті Департаменту звіт про аналіз роботи із зверненнями громадян за 2023 рік.
  3. Забезпечити систематичний контроль за дотриманням термінів розгляду звернень.
  4. Чітко дотримуватися вимог резолюцій керівництва облдержадміністрації.
Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk