• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

За підсумками березня найбільш актуальними стали звернення щодо соціальних виплат для ВПО

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

За результатами роботи у березні на гарячі лінії отримано більше 900 дзвінків, у тому числі кожний четвертий від внутрішньо переміщеної особи.

Загалом було отримано та зареєстровано майже 1200 заяв та скарг. Домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – кожне третє звернення. При цьому суттєво змінилася структура даного блоку: прохання про надання гуманітарної підтримки змінилися запитами щодо продовження виплати державної допомоги для ВПО – 75 відсотків від усіх звернень цього напрямку. Найбільш активними були їх отримувачі в Полтавській та Кременчуцькій громадах.

Не менш важливою залишається тема житлово-комунального та дорожнього господарства області. При зменшенні кількості звернень щодо відновлення роботи ліфтів у Полтаві, актуалізувалися інші проблемні ділянки, насамперед, в містах: ремонти будинків, прибудинкових територій, доріг, проведення розрахунків з надавачами комунальних послуг тощо. Загалом кожне п’яте звернення стосувалося однієї з цих сфер.   

Крім цього, мешканців Полтавщини цікавили питання декомунізації, роботи пасажирського транспорту, охорони здоров’я, аграрної політики та земельних відносин.

Лідерами за кількістю звернень стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська та Семенівська громади.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від міністерств та на гарячі лінії для родин мобілізованих і з питань рекрутингу.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько тисячі заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно.

Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення. 

Image

Анонси

27.04.2024 – Великодній ярмарок
Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk