Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року

Надрукувати

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності ( далі - Департамент) та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (з  редакцією від 01.06.2019 зі змінами внесеними згідно Постановами КМ станом на 22.05.2019).

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які розміщено на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників громадських організацій та АТО/ООС.

Варто зазначити, що на виконання пункту 19 протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 № 2, а також щоб запобігти можливого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період протиепідемічних заходів проведення особистих прийомів громадян тимчасово призупиняється. З метою попередження поширенню епідемії комунікація здебільшого відбувається шляхом листування, телефоном, та електронною поштою, які зазначені на офіційному сайті Департаменту та облдержадміністрації.

За 9 місяців 2021 року до Департаменту надійшло  55 звернень (за 9 місяців 2020 року – 45 звернень). Громадяни звертались: до облдержадміністрації – 37 звернень, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 6 звернень, до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації – 4 звернення, до Верховної Ради України – 3 звернення, до Офісу Президента України – 2 звернення, до СБУ в Полтавській області – 1 звернення, до Полтавської обласної ради – 1 звернення, до Міністерства культури та інформаційної політики України – 1 звернення.

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання суспільно-політичного характеру, фінансування видань книг, діяльності громадських організацій, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації щодо значущих подій, інформування щодо проведення всеукраїнських конкурсів та поширення інформації щодо соціально-важливих подій та благодійних акцій, питання соціально-економічного характеру, сприяння у проведенні заходів, присвячених річницям пам’яті, а також питання щодо інформаційно-роз’яснювальної та організаційної роботи з учасниками АТО/ООС, членами їх сімей.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади.

Стан роботи із зверненнями громадян у Департаменті за 9 місяців 2021 року проаналізовано на щотижневій нараді у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях.  

Особистий прийом громадян керівництвом Департаменту проводиться враховуючи карантинно-обмежувальні засоби у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції. В разі необхідності, спілкування відбувається дистанційно: шляхом листування, телефоном, електронною поштою до КБУ «Обласного контактного центру» та на адреси офіційних електронних скриньок Департаменту інформаційної діяльності та облдержадміністрації.