Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік

Надрукувати

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності ( далі - Департамент) та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2019 рік.

         Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених у них питань.

         Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та постанови про внесення змін до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. № 94.

         Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків. Зазначені графіки розміщені на сайті Департаменту та на стенді в к. 505. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

         За 2019 рік до Департаменту надійшло 61 звернення (за 2018 рік – 49 звернень). Громадяни звертались: до Офісу Президента України – 2, до Апарату Верховної Ради України – 2, до Генеральної прокуратури України – 1 звернення, до голови облдержадміністрації – 5, до Департаменту – 43, до комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» - 8.

         Звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області (56 звернень), м. Київ (2 звернення), м. Харків (2 звернення), м. Слов’янськ Донецької обл. (1 звернення). На особистому прийомі у керівництва Департаменту побувало 34 особи.

         За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання фінансування видань книг, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації, а також питання суспільно-політичного та соціально-економічного характеру.

         Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

         На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту кожного місяця проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

         Стан роботи із зверненнями громадян у Департаменті за  2019 рік було проаналізовано на щотижневих нарадах у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях.