Оформлення громадянами електронного звернення

Надрукувати

Оформлення громадянами електронного звернення

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв'язку.

Адреса електронної пошти Департаменту, яку визначено для роботи з електронними зверненнями громадян: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Вимоги до електронного звернення:

- прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника;

- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

- дата звернення;

- електронна поштова адреса заявника, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв'язку.

Звернення, яке оформлено без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через десять днів після його надходження.