Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі (Створення та поширення інформаційно-рекламних матеріалів роз'яснювального характеру в мережі Інтернет та на спец

Надрукувати

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів

1.

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації

вул. Соборності, 45, м. Полтава, Полтавської області, 36014;

код ЄДРПОУ 36274395;

органи державної влади та органи місцевого самоврядування, відповідно до п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

2.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Створення та поширення інформаційно-рекламних матеріалів роз'яснювального характеру в мережі Інтернет та на спеціальних рекламних конструкціях (ДК 021:2015 – 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги);

3.

Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

вул. Соборності, 45, м. Полтава, Полтавської області, 36014.

кількість – 1 послуга.

4.

Очікувана вартість предмета закупівлі:

500000.00 грн.

5.

Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:

З моменту підписання договору

до 31.12.2021 р.

6.

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:

17.09.2021

7.

Умови оплати:

Розрахунки здійснюються за фактично надані послуги щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Замовником відповідного акту наданих послуг.

8.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:

 

Під час проведення процедури закупівлі всі документи, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, учасник надає автентичний переклад даного документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

9.

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):

Не вимагається.

10.

Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті цього Закону:

Дата і час розкриття отриманих тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.

11.

Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:

0,5 відсотку від очікуваної вартості закупівлі.

12.

Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):

Не застосовується.

Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі

Рекламні та маркетингові послуги

(Створення та поширення інформаційно-рекламних матеріалів роз'яснювального характеру в мережі Інтернет та на спеціальних рекламних конструкціях)

Зміст та обсяг послуг спрямовані на загальне підвищення поінформованості населення щодо діяльності Полтавської обласної державної адміністрації, її структурних підрозділів, підпорядкованих підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, їх ініціатив і заходів, зокрема щодо підготовки й виконання місцевих програм соціально-економічного, культурного та гуманітарного розвитку регіону, щодо виконання інших завдань, функцій та повноважень, покладених на них відповідно до вимог законодавства та вимог і пропозицій громадськості шляхом розміщення та поширення:

створених рекламних та інформаційних матеріалів на веб-сайтах, платформах спільного доступу до інформації (Facebook та ін.), платформах спільного доступу до відео (Youtube та ін.), з оброблення даних та іншої пов'язаної з таким розміщенням діяльності;

рекламної кампанії на спеціальних рекламних конструкціях.

Проведення рекламної кампанії на спеціальних рекламних конструкціях включають у себе:

- створення дизайн-макету (представлення та розташування текстового, графічного, фотоматеріалу, використання стилів, кольорів, шрифтів, символів, логотипів регіону, організацій та установ, які є найбільш перспективними та відповідають меті та тематиці заходу);

- послуги з виготовлення, друку постерів з інформаційними матеріалами Замовника для білбордів та сітілайтів. Розмір одного постера: 3мх6м; 1,2мх1,8м. Друк на папері щільністю не нижче 115 гр/м2, чорнилами, стійкими до атмосферних опадів та ультрафіолетового випромінювання, з якісною передачею кольорів (насичений колір) та відсутністю смужок на зображенні. Рекламні носії повинні відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, на кожен з яких повинен бути отриманий відповідний дозвіл згідно Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою КМУ від 29.12.2003 № 2067. Гарантійний строк експлуатації – не менше 1 місяця.

- розміщення постерів з інформаційними матеріалами Замовника на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах та сітілайтах) у Полтавській області. Розміщення постерів з інформаційними матеріалами Замовника одночасно на 1-му власному або орендованому стаціонарному рекламних конструкціях (білбордах та сітілайтах). Місцезнаходження власних або орендованих стаціонарних рекламних конструкцій (білбордів та сітілайтів) учасника, на яких планується розміщення постерів з інформаційними матеріалами Замовника, – локації з інтенсивним пішохідним та транспортним рухом у Полтавській області.