За підтримки Міністерства економіки України та швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» 28 вересня 2021 року ТОВ «Органік Стандарт» спільно з OrganicInfo.ua проводять захід «Експорт органічної продукції з України 2020: аналіз та тенденції».
Будуть представлені результати моніторингу органічного ринку в 2020 році, який щорічно проводиться Мінекономіки, а також результати дослідження органічного ринку, підготовлені ТОВ «Органік Стандарт» у партнерстві з OrganicInfo.ua, огляд ключових ринків збуту української органічної продукції.
Захід відбудеться з 15:00 до 17:00 в режимі онлайн із використанням платформи Zoom. Програма та попередня онлайн-реєстрація за посиланням (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdmrsPwGimuQeOPfbJjwOkHnsHxtkFwHr-aqcY1Uwj11m8xAw/viewform).
30 вересня 2021 року з метою промоції органічного виробництва відбудеться онлайн-форум на тему «Перехід на органічне виробництво: переваги для українських підприємств харчової та аграрної продукції».
Захід стане корисним для виробників харчових та аграрних продуктів, які не мають органічного статусу та планують переходити на органічне виробництво або виготовляти органічну продукцію. Також він буде цікавий тим, хто хоче дізнатися більше про стан ринку органічної продукції в Україні та країнах, до яких здійснюється експорт органічної продукції.
У форумі візьмуть участь основні стейкхолдери органічного ринку України, а також представники вже наявних підприємств виробників органічних продуктів харчування.
Відбудеться форум 30 вересня з 10:30 до 13:30 на платформі Zoom. Реєстрація триває до 23:59 28 вересня за посиланням: https://forms.gle/uX3YXpTTojM3V3ZX9.
Під час заходу обговорюватимуть такі теми:
- основні причини вирощування та виготовлення органічної продукції;
- перехід на органічне виробництво: інструменти для досягнення цілей;
- сучасні глобальні органічні тенденції та перспективи;
- особливості органічної сертифікації в Україні;
- про органічне виробництво від наявних гравців ринку;
- експорт органічної продукції: сучасний стан та перспективи.