• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Працюємо над тим, щоб збільшити в області кількість Центрів Дія, – Ігор Панченко

 

Уже три місяці жителі Новосанжарської громади отримують адміністративні послуги в надсучасному «скандинавському» Центрі Дія. 

«Працюємо над тим щоб збільшити в області кількість Центрів Дія. Ці та інші доручення ставить перед нами голова облдержадміністрації Олег Синєгубов, адже збереження громадян доступом до сучасного державного сервісу – один із пріоритетів у роботі ОДА й завдань, визначених у Стратегії розвитку Полтавщини до 2027 року», – розповів заступник голови Полтавської ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Ігор Панченко.

Для комфорту та зручності громадян Центр Дія обладнаний сучасною комп’ютерною технікою, електронною системою керування чергою, системою електронного документообігу «Вулик», місцями для самообслуговування громадян, технологією Дія QR.

Приміщення ЦНАПу відповідає вимогам доступності. В ньому є сповивальний столик і дитячий куточок.

«У майбутньому в Центрі мають запрацювати термінали для оплати адміністративних та інших послуг і станції для оформлення й видачі паспортних документів», – наголосив Ігор Панченко.

У ЦНАПі Новосанжарської громади надають понад 160 послуг із реєстрації місця проживання, бізнесу, нерухомості, актів цивільного стану, послуги соціального характеру, пенсійні тощо.

За ці три місяці жителям громади надали понад 5,5 тисячі послуг, серед яких найпопулярніші:

– реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1800;

– земельні питання – 1450;

– надання інформації з Реєстру територіальної громади – 900.

Структура Центру – 11 фахівців фронт-офісу, 2 територіальні підрозділи в селах Мала Перещепина й Руденківка та 2 віддалені робочі місця в селах Старі Санжари й Великий Кобелячок, які забезпечують доступом до сучасного державного сервісу понад 22 тисячі жителів.

Комплексну підтримку у створенні системи надання адміністративних послуг громаді забезпечив ULEAD з Європою та Міністерство цифрової трансформації України.

Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png
konjur.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk