Previous Next

«Новий кременчуцький міст через Дніпро стане найбільшим об’єктом проєкту Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво», – Олег Синєгубов

Надрукувати

Олег Синєгубов у ході робочого візиту до Кременчука ознайомився зі станом робіт із будівництва нового вантового мосту. Полтавщина – одна з областей, де сконцентровано найбільше об’єктів програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво». Серед наймасштабніших – цей.

«Нарешті Кременчуцька громада має реальний шанс на втілення об’єкту в життя. Багато про нього говорили, чимало обіцянок звучало для жителів області й Кременчука. Наразі реалізовуємо проєкт за схемою «Design and Build» – «проектування-будівництво», де підрядна компанія «Догуш» і проектуватиме, і здійснюватиме будівництво мосту, – зауважив голова Полтавської облдержадміністрації Олег Синєгубов, –  Зараз ідуть підготовчі роботи, в тому числі із геодезії, розташування містечка для проживання працівників будівельної компанії. У вересні плануємо завершити відповідну експертизу, а в жовтні почати безпосереднє спорудження мосту. Сьогодні ми пересвідчилися, що все йде за планом та графіком».

За словами Олега Синєгубова, будівництво мосту розраховане на три роки. Об’єкт буде повністю профінансований за кошти державного бюджету. Загальна кошторисна вартість проекту – понад 11 млрд грн, зокрема проєктних робіт – 280,7 млн грн, будівельних – 10,9 млрд грн. Довжина вантового мосту становитиме 720 м,  естакади – 1,9 км, загальні дорожні роботи сягатимуть 5,4 км.

«Новий кременчуцький міст через Дніпро стане найбільшим об’єктом проекту Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Я дякую громаді за підтримку, тісну комунікацію й співпрацю. Цей об'єкт – складний і унікальний. Його зведення вимагає злагодженої командної роботи. Сили підрядника мають іти виключно на будівництво. Із цією метою при облдержадміністрації створено відповідну робочу групу. Обласна влада координуватиме процес будівництва спільно зі Службою автодоріг, компанією Догуш, містом і всіма дотичними службами, – сказав Олег Синєгубов, – для Президента, Уряду, Полтавської облдержадміністрації, громади – це пріоритетний проєкт. Бо без будівництва нового мосту ми наражаємо не лише жителів Кременчука, а й усього центру України на транспортний колапс, оскільки останній капремонт мосту відбувся понад 30 років тому».

Проєктом передбачається максимальна локалізація виробництва – 95% усіх матеріалів будуть вітчизняного виробництва.