• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Олена Зеленська взяла участь у презентації цифрового сервісу для нечуючих та слабочуючих людей, що буде доступним на урядових сайтах

Перша леді України Олена Зеленська взяла участь у презентації цифрового сервісу для нечуючих та слабочуючих людей, що функціонуватиме на урядових сайтах.

Захід відбувся за участю міністра соціальної політики України Марини Лазебної, заступника міністра внутрішніх справ Антона Геращенка, першої заступниці міністра охорони здоров’я України Ірини Садов'як та секретаря ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» Антона Гулідіна.

 «Кожне міністерство, кожне відомство й кожна людина, яка поділяє філософію безбар’єрності, може починати з себе. Сервіс, який сьогодні представляли міністерства, свідчить саме про це. Він має спростити отримання необхідних державних послуг для нечуючих та слабочуючих людей», – зазначила Олена Зеленська.

Новий сервіс передусім став доступним на сайтах Міністерства соціальної політики, Міністерства охорони здоров’я та Національної поліції міста Києва. Згодом він з’явиться на інтернет-майданчиках інших органів державної та місцевої влади й сервісних служб. Уже реалізовані перші пілотні проекти, які створюють нові можливості для отримання інформації для людей з порушеннями слуху.

«Проект «Почуй мене» наочно продемонстрував, наскільки важлива для цих людей можливість комунікувати, бути почутим. Адже сучасні технології дають змогу зняти багато бар’єрів, які раніше були неподоланними. Ми очікуємо, що кількість звернень буде збільшуватися. Переваги спілкування в онлайн-режимі очевидні. Відповідь, надана у формі відеолиста, записаного сурдоперекладачем, є офіційним документом», – сказала міністр соціальної політики України Марина Лазебна.

У березні 2021 року Мінсоцполітики відкрило цілодобову гарячу лінію 1539 для осіб з інвалідністю, адаптовану до потреб людей з порушенням слуху. За два місяці було оброблено близько 400 звернень українців, які не чують або мають слабкий слух, щодо питань отримання субсидій від держави, оформлення пенсії, надання матеріальної та фінансової допомоги, оформлення грошової виплати при народженні дитини тощо.

«МВС України повністю підтримує Національну стратегію зі створення безбар’єного простору в Україні. Ми впроваджуємо в діяльність центральних органів виконавчої влади системи МВС сучасні технології для людей з порушенням слуху. Завдяки інноваційним системам 400 тисяч українців з порушенням слуху матимуть повноцінний доступ до всіх наших сервісів. Ми прагнемо, щоб життя всіх без винятку наших співгромадян було безпечним, зручним і комфортним», – сказав заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко.

На офіційному сайті Головного управління Національної поліції Києва запущено пілотний проект, який передбачає можливість для нечуючих та слабочуючих киян звертатися до представників поліції.

На планшетах екіпажів поліції Києва було встановлено спеціальне ліцензійне програмне забезпечення, що дає цілодобовий доступ до онлайн-перекладачів жестової мови. Завдяки цьому люди з порушенням слуху можуть спілкуватися з екіпажами поліції Києва при особистому контакті.

У сервісних центрах МВС Києва, Одеси, Львова, Дніпра, Харкова були встановлені планшети для зв’язку з перекладачами жестової мови. Майже за сім місяців роботи було оброблено понад 2 тис. звернень стосовно отримання посвідчення водія, реєстрації та експлуатації транспортного засобу, надання витягу з Єдиного державного реєстру транспортних засобів, виготовлення макетів індивідуальних номерних знаків тощо.

З лютого 2021 року послугою перекладачів жестової мови користуються громадяни в зонах митного контролю, а саме в аеропортах «Бориспіль», «Київ», в Одесі, Львові та Станиці Луганській. Вже 90 осіб скористалися такою можливістю на КПВВ в Станиці Луганській.

«Одним з ключових аспектів реформування сфери охорони здоров’я є не тільки високий рівень, а й доступність медичних послуг. Отримувачі медичної допомоги мають рівні права, і тому ініціатива з упровадження безбар’єрного доступу до закладів охорони здоров’я, консультацій лікарів та медичних фахівців є вкрай важливою та актуальною. Кожен громадянин України, незалежно від матеріального чи фізичного стану, повинен твердо знати, що держава дбає про нього й завжди готова надати фахову та якісну допомогу з діагностування, лікування та реабілітації», – наголосила перша заступниця міністра охорони здоров’я України Ірина Садов’як.

Відсьогодні на сайті МОЗ встановлений спеціальний віджет – значок «вушко». І тепер інформація, пов’язана з питаннями щодо пандемії COVID-19, а саме: дані про вакцинацію, лікування та профілактику захворювання, стає доступнішою для людей з вадами слуху.

Впровадження нових цифрових сервісів для громадян з порушенням слуху передбачене Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні, яка була розроблена в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської.

Починаючи з травня, всі звернення Президента України транслюються також і мовою жестів, додала перша леді.

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
УВАГА! Конкурс на здобуття Українсько-єврейської літературної Премії «Зустріч-2024»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk