Previous Next

Мегабудівництво: у Кременчуці почали зведення вантового мосту через річку Дніпро

Надрукувати

Починаємо реальні кроки до розв’язання транспортної проблеми найбільшого промислового вузла Полтавщини. Як і обіцяли, цього року стартувало зведення мостового переходу через річку Дніпро у місті Кременчук.

Новий міст з підходами будуватиметься паралельно до старого. На правому березі Дніпра він виходитиме на набережну, де сполучатиметься з трасою Н-08. Також буде розв’язка з можливістю з’їзду на Літературний провулок. На лівому березі міст закінчуватиметься на Великій набережній зі з’їздом на Флотську вулицю.

«Перетнути річку Дніпро у Кременчуці сьогодні можна лише Крюківським мостом. Нагадаю, що його збудовано майже 150 років назад – і зараз він вже у передаварійному стані. Міст забезпечує сполучення як автомобільного, так і залізничного транспорту: Крюківським мостом проходять дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія, Н-08 Бориспіль – Маріуполь та залізнична гілка.

Найближчі до Кременчука автомобільні мости, які відповідають умовам сучасного руху, знаходяться в радіусі 500 км. Власне тому, як і Запорізькі мости, міст у Кременчуці має не лише регіональне, але й загальнонаціональне значення. Наше завдання – завершити проєкт за 3 роки» – розповідає Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.

Сьогодні, 13 травня, мостобудівники почали на лівому березі річки Дніпро влаштовувати 5 випробувальних паль майбутнього мосту. Таким чином випробовується несна здатність палі, щоб в майбутньому опори мосту витримали проєктне навантаження. Глибина, на яку встановлюється конструкція, становить 30 метрів. Аналогічні випробувальні палі влаштують і на правому березі Дніпра.

Довжина ансамблю нового мосту з підходами становитиме понад 3 км. Згідно з ТЕО, штучна споруда буде вантовою і матиме 4 смуги руху, по дві в кожному напрямку.

Нагадаємо, контракт за принципом design-build на будівництво мосту підписано з турецькою компанією DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş підписано 8 лютого 2021 року. Це означає, що відповідальною за розробку проєктної документації та виконавцем робіт з будівництва моста буде одна компанія.

Крюківський міст у перспективі планується повністю перетворити на залізничний. Передбачено ремонт переправи та закриття руху автомобільного транспорту.

Новий міст – частина Національної програми відновлення мостів, котра стартувала торік. Лише за перший рік її реалізації було збудовано та відновлено 158 штучних споруд на дорогах державного значення. Флагманом проєкту є Запорізький мегаміст: 9-кілометрова магістраль через річку Дніпро у Запоріжжі, котра складається з 29 штучних споруд.

За інформацією Укравтодор