• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

«Анкета клієнта» – повноцінний договір з фінансовою установою

А ти читаєш документи перед тим, як ставити під ними підпис? Якщо ні, справи кепські! Адже своїм підписом ти погоджуєшся з умовами, які зазначені в документі.

А там можуть бути прописані не тільки твої права, а й обов’язки, які доведеться потім виконувати. Це стосується і договорів з фінансовими установами та навіть анкет-заяв банку.

Анкета-заява банку в окремих випадках може стати кредитним договором. Наприклад, ти підписав анкету-заяву клієнта або договір обслуговування з банком. Крім звичайної платіжної картки, отримав ще кредитку з лімітом 5 тис. грн.

В анкеті-заяві ти поставив «галочку», що ознайомився з умовами та правилами обслуговування, погоджуєшся з договором, готовий роздрукувати свій примірник із вебсайту банку. До того ж ти зобов’язався стежити за зміною умов обслуговування на вебсайті банку.

З часом ти міг перестати користуватися карткою, однак не став її закривати. За цей час кредитний ліміт у розмірі 5 тис. грн переріс у борг 20 тис. грн. Як так могло статися?

Особливість у тому, що така анкета або договір приєднання можуть бути фактично кредитним договором із банком. Згідно з Цивільним кодексом України такі документи прирівнюються до кредитних договорів. Проте навіть у таких анкетах повинні бути прописані основні умови фінансової послуги. Якщо цієї інформації немає, фінансова установа порушує твої права.

Уважно читай документи, на яких ставиш підпис, та виконуй умови угод з фінансовими установами.

Якщо фінансова установа порушила твої права, звернися до Національного банку.

Як можна звернутися до НБУ:

написати до чат-боту «НБУ Контактний центр» в месенджерах (вайбері або телеграмі);

зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;

заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням http://surl.li/msgv

Більше інформації читай на #ЗнайСвоїПрава https://promo.bank.gov.ua/know-your-rights/

 

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
УВАГА! Конкурс на здобуття Українсько-єврейської літературної Премії «Зустріч-2024»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk