• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

На Полтавщині планують створити нові туристичні маршрути, якими охоплять 42 об’єкти огляду

Нові туристичні маршрути, популяризація сфери гастрономічного туризму та промоція туристичного потенціалу області на всеукраїнському й міжнародному рівнях – такі цілі ставить перед собою Полтавська ОДА на наступні 7 років. Про це повідомила заступник голови облдержадміністрації Катерина Рижеченко під час представлення напрямків Стратегії розвитку Полтавщини до 2027 року.

«У напрямі підтримки проєктів мікро- та малого підприємництва у сфері туризму маємо плани проводити по 2 грантові конкурси щорічно. На 7 років передбачено фінансування – понад 3 мільйони гривень – для підтримки садиб сільського зеленого туризму, мікро- та малого підприємництва», – розповіла Катерина Рижеченко.

За її словами, щороку в області планується реалізувати 2 проєкти з гастротуризму. Обсяг фінансування на 7 років – 656 тисяч гривень. Планується залучити близько 65 тисяч туристів та провести ярмарку крафтових виробників Полтавщини і гастрономічний марафон.

«Протягом 2021 року заплановано реалізувати проєкт «Дороги вина та смаку на Полтавщині», тобто створити туристичний маршрут із залученням виключно крафтових виробників області», – зауважила Катерина Рижеченко.

Заплановано щорічно розробляти і 2 нові туристичні маршрути. Один із таких у лютому цього року був презентований у Кременчуці. Також передбачена апробація туристичного маршруту за напрямом Полтава – с. Скородинівка (Харківська обл.) із нагоди 300-річчя до дня народження Григорія Сковороди.

«Новостворені маршрути будуть пов’язані туристичними магнітами з маловідомими об’єктами. Плануємо охопити 42 об’єкти туристичного огляду, тобто 6 щороку, по 3 таких об'єкти на 1 туристичний маршрут. До прикладу, це Музей малобудищанського гончарства (Етносело «Гончарія»), Музей українського кахлярства й цеглярства, Музей історії української керамології, Музей археології та козацьких старожитностей («Музей підземного простору»), ранчо біля «Хутора Гоголя», блакитні озера Полтавщини, ароматичну яму у дендрологічному парку «Криворудський»», – наголосила заступник Полтавської ОДА.

З метою промоції туристичного потенціалу регіону на всеукраїнському та міжнародному рівнях заплановано створення щонайменше 2 медіапродуктів щорічно та 5 рекламних заходів.

«Ми маємо досвід співпраці у популяризації топових туристичних та культурно-просвітницьких об’єктів через платформу Ukrainer та ОpenUkraine, на яких додано близько 20 об’єктів огляду у форматі 3D з аудіо гідами. Спільно з Lampa Аgency реалізовано проєкт Ukraine Оpen як продовження попереднього напрацювання Poltava Оpen – Android – додаток для мандрівників, який дозволяє планувати маршрути та екскурсії містами України, бронювати готелі, оглядати локації з висоти пташиного польоту та здійснювати віртуальні прогулянки. Нині програма функціонує тільки у двох областях – Полтавській і Харківській, надалі список регіонів буде розширюватися» – розповіла Катерина Рижеченко.

За її словами, нині оцифровано 12 об’єктів туристичного огляду з показом у форматі 3D-панорамної віртуальної екскурсії українською та англійською мовами з аудіогідами.

Крім того, Стратегією передбачено у межах підписаного меморандуму між Vodafone ua та Полтавською ОДА опрацювати проєкт цифровізації – підключення покриття 4G на території основних туристичних дестинацій області.

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
УВАГА! Конкурс на здобуття Українсько-єврейської літературної Премії «Зустріч-2024»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk