• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Більше 430 тисяч домогосподарств області мають обрати постачальника газу

Понад 430 тисяч домогосподарств Полтавської області нині отримують газ від постачальника «останньої надії» (далі – ПОН) та мають обрати нового комерційного постачальника. Ситуацію обговорили в межах круглого столу в облдержадміністрації, який провели в режимі онлайн за участі представників територіальних громад, фахівців із питань житлово-комунального господарства, голів ОСББ.

Невідомий об'єкт«Із 13 лютого 62 тисячі споживачів у Лубнах і районі перейшли на постачальника «останньої надії», з 1 березня – 19,5 тисячі в Гадячі та районі, а також 350 тисяч споживачів по всій області, крім Кременчука, Горішніх Плавнів та їхніх околиць, перейшли на постачальника «останньої надії». Загалом понад 430 тисяч домогосподарств на Полтавщині, – поінформував начальник відділу з продажів газопостачальної компанії «Нафтогаз України» Павло Кучеров. – Невдовзі люди почнуть отримувати рахунки від компанії «Нафтогаз України» як користувачі ПОН. Ці рахунки обов’язково потрібно сплачувати. Усі, хто з якихось причин рахунку не отримали, можуть знайти інформацію на нашому сайті чи зателефонувавши до контакт-центру».

Заступник голови облдержадміністрації Євген Греков роз’яснив, що така ситуація склалася через те що компанії «Полтавагаз збут», «Гадячгаз», «Лубнигаз», які постачали блакитне паливо для населення, припинили надання цих послуг. Автоматично чимало споживачів області перейшли на захисний механізм, встановлений українським законодавством для безперебійного забезпечення населення природним газом, – постачальника «останньої надії».

«Бачимо, як на практиці діє страховий механізм, коли з постачальника, з яким були укладені у споживачів договори, відбувається переключення на ПОН, яким виступає «Нафтогаз України». Упродовж 60 днів компанія підставляє плече, щоб споживачі визначилися з наступним постачальником. Дисципліна сплати за спожитий газ постачальнику «останньої надії» має бути дотримана. Якщо він постачає газ, це не означає, що за ресурс можна не платити, – сказав Євген Греков. – ПОН постачає газ до того моменту, поки споживач не укладе договір із постачальником, якого обере. Споживач вільний у виборі постачальників, самостійно аналізує цінову політику, зручність обслуговування. Усі, хто потрапив на механізм ПОН, можуть вийти з нього тільки шляхом укладення відповідного договору з новим постачальником чи тим, який був раніше, якщо він знову зможе запропонувати надання послуги у відведений термін».

Павло Кучеров роз’яснив, що алгоритм зміни постачальника єдиний для всього ринку газу. Нині в Україні газ побутовим клієнтам постачають понад 50 компаній. Обрати постачальника й порівняти ціни можна на онлайн-ресурсах «ГазПравда» (https://gazpravda.com.ua/) або «Газотека» (https://gasoteka.ua-energy.org/).

«Підключатися можна онлайн або в центрах обслуговування в газопостачальних компаніях. Для підключення особам, які змінюють постачальника, треба мати такі документи: паспорт, індивідуальний податковий номер, документ на право власності або розпорядження житлом, а також знати свій ЕІС-код – індивідуальний газовий номер помешкання, який друкується у рахунках за газ, розподіл газу, – додав Павло Кучеров. – При зміні постачальника компанія, яка обслуговує газову мережу, залишається та ж сама. Тобто труби не змінюються, лічильники не змінюються. Аварійні служби ті ж самі обслуговують. Змінювати постачальника можна хоч щомісяця».

Директор ТОВ «Полтавагаз збут» Григорій Перерва зазначив, що компанія має попередні домовленості, щоб із 1 квітня відновити надання послуги з постачання газу для населення.

«Припинення договорів відбулося автоматично, тому необхідно заповнити і підписати заяву-приєднання, – закцентував Григорій Перерва. – У кого є переплата за газ, вони можуть надалі використати її як оплату за майбутній ресурс природного газу, починаючи з квітня. Ті, хто вже змінив чи має намір змінити постачальника, мають написати відповідну заяву, провести звірку обсягів спожитого газу, звірку розрахунків і отримають на банківський рахунок повернення коштів. Жодних питань тут не має виникнути».

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk