Володимир Левчук: система «е-Ветеран» працює за принципом «єдиного вікна» в якому є вся необхідна для ветеранів інформація

Надрукувати

Про це в програмі Українського Радіо «Недільний навігатор» зазначив заступник міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Володимир Левчук http://surl.li/mngo

Міністерство у справах ветеранів оголосило про початок роботи онлайн-системи інформаційних сервісів «е-Ветеран»: яка її мета і як вона працюватиме?

Головне завдання цієї системи – це збільшення рівня поінформованості ветеранської спільноти щодо послуг, якими вони можуть користуватися. Ми сьогодні живемо у перенасиченому інформаційному полі, в якому не завжди можна швидко знайти відповідь на конкретне запитання. Тому використали принцип «єдиного вікна» та зосередили в одному місці всю необхідну інформацію, яка буде корисною для ветеранів. На сьогодні розроблено перший модуль - це інформаційно-довідкова система в якій знаходиться інформація про надавачів послуг з психологічної реабілітації, санаторно-курортного лікування та органів соціального захисту населення. Скористатися нею можна зайшовши на сайт міністерства у справах ветеранів. Там в меню є вкладка, яка називається «Сервіси».

За словами Володимира Левчука, основною умовою створення системи «е-Ветеран»,  було зібрати в одному місці всю необхідну інформацію для ветеранів та членів їхніх сімей:

- Основна складність отримання санаторно-курортного лікування та психологічної реабілітації полягає в бюрократичній тяганині, яка часто зупиняє ветерана на шляху до отримання цих послуг. Саме тому основним з принципів, що ми намагалися закласти в модуль системно-інформаційних сервісів це - максимально спростити процедуру доступу до інформації щодо отримання лікування. Сьогодні паралельно з розробкою нових нормативно-правових актів, які визначатимуть саму процедуру, ми запускаємо процес автоматизації отримання цих послуг. Для цього зібрали все в одному місці. В системі можна сортувати, вибирати та систематизувати всю необхідну інформацію про послуги відповідно до кожного регіону та профілю лікування.

Володимир Левчук додав, що часто звертаючись до органів соціального захисту населення ветерани можуть отримати інформацію тільки щодо свого регіону, а не загалом по Україні.

- Наприклад в Івано-Франківську ветерани не знають, що які є заклади в Черкасах. Перший модуль системи «е-Ветеран» містить в собі інформаційний довідник щодо наявних послуг у сфері лікування та психологічної допомоги. Другий модуль, який ще в розробці, чекає на зміни нормативних актів. Коли він запрацює, ветерани зможуть в системі подавати заявку на відвідування закладів. Також заплановано перевести систему «е-Ветеран» в мобільні додатки, які ми вже закладаємо в розробку. Це дозволить обрати заклад лікування чи психічної реабілітації на мапі в мобільному телефоні та у 2 кліки замовити цю послугу без відвідування соціального захисту населення.


Міністерство у справах ветеранів України