• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Володимир Левчук: система «е-Ветеран» працює за принципом «єдиного вікна» в якому є вся необхідна для ветеранів інформація

Про це в програмі Українського Радіо «Недільний навігатор» зазначив заступник міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Володимир Левчук http://surl.li/mngo

Міністерство у справах ветеранів оголосило про початок роботи онлайн-системи інформаційних сервісів «е-Ветеран»: яка її мета і як вона працюватиме?

Головне завдання цієї системи – це збільшення рівня поінформованості ветеранської спільноти щодо послуг, якими вони можуть користуватися. Ми сьогодні живемо у перенасиченому інформаційному полі, в якому не завжди можна швидко знайти відповідь на конкретне запитання. Тому використали принцип «єдиного вікна» та зосередили в одному місці всю необхідну інформацію, яка буде корисною для ветеранів. На сьогодні розроблено перший модуль - це інформаційно-довідкова система в якій знаходиться інформація про надавачів послуг з психологічної реабілітації, санаторно-курортного лікування та органів соціального захисту населення. Скористатися нею можна зайшовши на сайт міністерства у справах ветеранів. Там в меню є вкладка, яка називається «Сервіси».

За словами Володимира Левчука, основною умовою створення системи «е-Ветеран»,  було зібрати в одному місці всю необхідну інформацію для ветеранів та членів їхніх сімей:

- Основна складність отримання санаторно-курортного лікування та психологічної реабілітації полягає в бюрократичній тяганині, яка часто зупиняє ветерана на шляху до отримання цих послуг. Саме тому основним з принципів, що ми намагалися закласти в модуль системно-інформаційних сервісів це - максимально спростити процедуру доступу до інформації щодо отримання лікування. Сьогодні паралельно з розробкою нових нормативно-правових актів, які визначатимуть саму процедуру, ми запускаємо процес автоматизації отримання цих послуг. Для цього зібрали все в одному місці. В системі можна сортувати, вибирати та систематизувати всю необхідну інформацію про послуги відповідно до кожного регіону та профілю лікування.

Володимир Левчук додав, що часто звертаючись до органів соціального захисту населення ветерани можуть отримати інформацію тільки щодо свого регіону, а не загалом по Україні.

- Наприклад в Івано-Франківську ветерани не знають, що які є заклади в Черкасах. Перший модуль системи «е-Ветеран» містить в собі інформаційний довідник щодо наявних послуг у сфері лікування та психологічної допомоги. Другий модуль, який ще в розробці, чекає на зміни нормативних актів. Коли він запрацює, ветерани зможуть в системі подавати заявку на відвідування закладів. Також заплановано перевести систему «е-Ветеран» в мобільні додатки, які ми вже закладаємо в розробку. Це дозволить обрати заклад лікування чи психічної реабілітації на мапі в мобільному телефоні та у 2 кліки замовити цю послугу без відвідування соціального захисту населення.


Міністерство у справах ветеранів України

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
УВАГА! Конкурс на здобуття Українсько-єврейської літературної Премії «Зустріч-2024»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk