• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Олег Синєгубов: «Споживач повинен розуміти структуру тарифу й за що він платить»

Голова Полтавської обласної державної адміністрації Олег Синєгубов взяв участь у Всеукраїнському Форумі «Україна-30. Платіжки». Серед обговорюваних питань – тарифи, а також роль місцевої влади у їх формуванні. 

Очільник області зауважив, що влада не стоїть осторонь процесу тарифоутворення. Як приклад, співпраця з  НКРЕКП.

«Ми неодноразово зверталися до профільних міністерств, безпосередньо до самої НКРЕКП з готовністю до діалогу. Комунікували й із органами місцевого самоврядування. Також брали безпосередню участь в дискусіях тарифоутворення й взаємодії «облгазів» зі своїми абонентами. Бо споживач повинен  розуміти структуру тарифу й за що він платить», – сказав Олег Синєгубов.

Він підкреслив, що болючою темою є також відключення абонентів за несплату. За приклад узяв інцидент, який стався наприкінці 2019 року й змусив представників влади реагувати швидко й рішуче. Зокрема, йдеться про те, як в Лубенській райдержадміністрації, в музеї та інших установах державного підпорядкування вимкнули тепло за борг 700 гривень.

 «Це державну установу відключили, а про які вже стосунки можна говорити із приватним сектором! – зауважив Олег Синєгубов. – Це змушує нас замислитися над існуючими процесами, а також фактично переглянути їх».

Голова облдержадміністрації розповів про методи улагодження та корегування цієї наболілої ситуації на Полтавщині. Питання вирішували спільно з органами місцевого самоврядування. При облдержадміністрації створили декілька координаційних рад. Саме вони стали майданчиками для обговорення.

Image
Image
13_poltavska.png

Анонси

Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk