• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Про зміни системи отримання пільг та субсидій для оплати житлово-комунальних послуг з 2014 року розповів Віталій Музиченко

Заступник Міністра соціальної політики України Віталій Музиченко на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Платіжка» розповів про те, як змінилася система отримання пільг та субсидій для оплати житлово-комунальних послуг з 2014 року.

«Законодавче поле передбачало підтримку населення, яке мало пільги та привілеї при оплаті житлово-комунальних послуг. В середині 90-их років, коли розпочалася тенденція відходу від радянської системи стосовно стримування цін та тарифів для населення, виникли перші потреби в запровадження абсолютно нового алгоритму і механізму, який мав забезпечувати потреби того часу, в якій він був розроблений. Починаючи з 95-ого року, ми ведемо відлік такої системи соціальної підтримки, як програма житлових субсидій. Звичайно, оскільки вона впроваджувалась в середині 90-их, вона успадкувала достатньо велику кількість тих аспектів, які діяли в тогочасній системі підтримки населення. Це була класична система, яка базувалася на певних категорійних принципах, які проіснували до початку 2014 року. В чому вони полягали? Вони мали, звичайно, елемент адресності, але все одно поділяли споживачів на певні підкатегорії. Якщо ми згадаємо, то це було віднесення до працездатного або непрацездатного населення з фіксованим відсотком платежів. Якщо ми екстраполюємо і зрозуміємо, як би сьогодні діяла така система, то, умовно кажучи, домогосподарства, які складаються з непрацездатних осіб, мали б сплачувати певний фіксований відсоток доходу. Інші домогосподарства, в які входили б працездатні особи, сплачували б інший відсоток», - розповів Віталій Музиченко.

Він додав, що попередня система отримання пільг та субсидій для оплати житлово-комунальних послуг була досить громіздкою з точки зору адміністрування.

«Це означає, що під час оформлення житлової субсидії років 6-7 тому, домогосподарство мало зібрати пакет документів та фізично відвідати інституцію, яка відповідала за прийом документів і прийняття рішення. Коли у 2014 році було прийняте рішення про поступовий відхід від системи стримування цін та тарифів населенню, та перехід до елементів ринкового врегулювання і врахування економічної собівартості, паралельно змінювалася і система житлових субсидій. Система органів влади не могла працювати в контексті значного розширення контингенту утримувачів. З 2014 року ми говоримо про рестарт програми житлових субсидій у тому вигляді, яку ми її знаємо на сьогодні», - додав Віталій Музиченко.

Долучайтесь до трансляції: https://www.facebook.com/Forum.Ukraine30/videos/225536959245482

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
УВАГА! Конкурс на здобуття Українсько-єврейської літературної Премії «Зустріч-2024»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk