Previous Next

Структурні підрозділи РДА, які реорганізовуються, перевірять податкова служба, фонд соцстрахування і пенсійний фонд

Надрукувати

В області триває процес реорганізації райдержадміністрацій та їхніх структурних підрозділів. Нині вони завершують інвентаризацію майна і складають акти приймання-передачі.

Невідомий об'єктЛубенська, Миргородська, Полтавська і Кременчуцька РДА новоутворених районів мають організувати роботу комісій із прийому цього майна. Крім того, фахівці податкової служби, фонду соціального страхування, пенсійного фонду перевірять структурні підрозділи, які припиняються. Про це говорили на засіданні робочої групи з питання координації проведення реорганізації РДА. Традиційно порушили проблемні питання, які виникають у процесі.

«За динамікою бачимо, що по окремих райдержадміністраціях немає належного поступу. Потрібно завершити стадію інвентаризації та вже починати оформлення актів приймання-передачі майна. До кінця тижня вони мають бути підписані, – наголосив заступник голови облдержадміністрації Євген Греков. – Голови райдержадміністрацій новоутворених районів або виконувачі обов’язків зазначених керівників мають ухвалити розпорядження про надання згоди про приєднання структурних підрозділів РДА і прийняття їхніх активів та зобов’язань».

Нині узгоджують механізм для проведення перевірок податковою службою, фондом соціального страхування, пенсійним фондом. Працівників цих служб включать до робочої групи при ОДА, вони координуватимуть свої органи на місцях.

«Потрібно опікуватися схоронністю майна, яке передається, – додав Євген Греков. – Наступний етап після проведення перевірок – припинення структурних підрозділів як юридичних осіб».