Previous Next

Райдержадміністрації мають подати до ОДА плани з реорганізації

Друк

Заступник голови облдержадміністрації Євген Греков провів засідання робочої групи в режимі відеоконференції з питань реорганізації РДА.

З’ясували стан внесення даних про комісії з реорганізації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також традиційно голови РДА порушили проблемні та нагальні питання, які виникають у процесі реорганізації.

Невідомий об'єкт«До кожної РДА були доведені доручення щодо формування плану вивільнення працівників і плану з реорганізації. Вони мають бути подані до ОДА. Типові плани райдержадміністраціям розіслані», – зазначив Євген Греков. 

Звернув увагу, що відповідно до розпорядження Президента України від 18 січня 2021 року «Про деякі питання, пов’язані з реорганізацією районних державних адміністрацій», головам ОДА доручено повідомити очільників райдержадміністрацій, які припиняються, про майбутнє вивільнення й подальше звільнення з посади відповідно до пункту 6 частини другої статті 9 Закону України «Про місцеві державні адміністрації». 

Учасники засідання поінформували, що дані про реорганізаційні комісії внесені держреєстраторами до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У РДА, розташованих у центрах новоутворених районів, працівники повідомлені про зміну істотних умов праці. Порушили й питання щодо передачі майна матеріального резерву, трансформації ЦНАПів, які функціонують при РДА. 

«Це лише перший ґрунтовний етап із реорганізації райдержадміністрацій. Доти ми вели мову по реорганізації структурних підрозділів. Ця робота має рухатися паралельно, її з контролю ніхто не знімає, – сказав Євген Греков. – Озвучені питання на нараді будуть надані для опрацювання департаментам та управлінням облдержадміністрації. Відповіді максимально швидко розмістимо в створеному чаті, крім того, до фахівців структурних підрозділів ОДА можна звертатися телефоном». 

Заступник голови облдержадміністрації Богдан Бабіч, який взяв участь у засіданні робочої групи, зазначив, що до кінця 2021 року в адміністративних центрах чотирьох новоутворених районів мають працювати ЦНАПи. І в Миргороді, Полтаві, Кременчуці й Лубнах вони функціонують. До кінця 2022-го центри надання адмінпослуг повинні функціонувати в кожній територіальній громаді з населенням понад 10 тисяч. До завершення 2023 року такі установи мають розпочати роботу в інших тергромадах.