Як діяти громадянам з 1 січня 2021 року у разі встановлення статусу пільговика

Надрукувати

Після встановлення статусу пільговика, на підставі його звернення, інформація включається до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою зареєстрованого або фактичного (за рішенням комісій, утворених місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування) місця проживання.

З 1 січня 2021 року заяви з необхідним пакетом документів, в т.ч., для отримання пільг приймаються безпосередньо в територіальній громаді:

- відділами соціального захисту відповідної територіальної громади або визначеними посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради;

- уповноваженими особами старостинських округів;

- посадовими особами центру надання адміністративних послуг (у разі їх створення).

В територіальних громадах, до складу яких увійшли міста обласного значення (м. Полтава, м. Кременчук, м. Лубни, м. Миргород, м. Горішні Плавні), заяви з необхідним пакетом документів на призначення державних соціальних гарантій приймаються управліннями соціального захисту населення відповідних міських, районних у містах рад.

Управління соціального захисту населення районних державних адміністрацій з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами на призначення державних соціальних гарантій приймають лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг “Портал Дія” – за наявності технічної можливості).

Для користування пільгами пільговик подає наступні документи:

Важливо! У разі коли у складі сім’ї пільговика відбулися зміни, що потребують коригування включеної до Реєстру інформації, він повідомляє про це уповноважений орган.

Департамент соціального захисту населення

Полтавської облдержадміністрації