Стан розвитку загальної середньої освіти Полтавщини обговорили за участі Міністра освіти і науки України
У Полтавській облдержадміністрації відбулося засідання круглого столу на тему «Основні аспекти розвитку загальної середньої освіти Полтавської області за участі Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета, голови Полтавської ОДА Олега Синєгубова та освітян регіону.
«Мені імпонує те, що Президент України велику увагу приділив саме розвитку сфери освіти. Ми намагаємося зробити наступний рік роком освіти. Сподіваюся, що кожен педагог отримає відчутну різницю в заробітній платі між 2020 та 2021 роком, – повідомив міністр Сергій Шкарлет. – За ініціативою Президента України підготовлено законопроєкт стосовно страхових гарантій для науково-педагогічних працівників, які так само, як і медики підпадатимуть на захворювання на COVID-19. Компенсації будуть рівноцінні»,– сказав Сергій Шкарлет.
Міністр на круглому столі презентував проєкт «Всеукраїнська школа онлайн», яка налічує 800 уроків. Вона повністю наповнена з 5 по 11 клас еталонним курсом, там можна запроваджувати свій персональний кабінет, оцінку знань учнів та інше. Платформа постійно наповнюватиметься і розвиватиметься. Сергій Шкарлет зауважив, що жодна дистанційна освіта не замінить очне навчання, але розвивати її треба. Найближчим часом запрацюють електронний журнал та електронний щоденник. Відповідні накази вже підписані міністром.
Голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов підбив підсумки за цей непростий для освіти рік.
«Дуже багато було викликів у 2020 році, але ми їх подолали і стали ще сильнішими. Полтавські школи розвиваються, усі кошти, які надійшли від держави, нами використані: і на придбання автобусів, і на оновлення харчоблоків, стем-лабораторій, – говорить Олег Синєгубов. – Програма президента «Велике будівництво» на Полтавщині виконана повністю: 5 шкіл, 5 садків реконструйовані. Плануємо цю ініціативу продовжувати. У період децентралізації потрібно більше приділяти уваги школам, бо вони переходять до власності громад. І ініціатива має виходити від самих шкіл, від самих вчителів. Треба створювати проєкти оснащення шкіл, щоб потім їх запроваджувати і робити шкільне середовище комфортним для учнів».
Також на засіданні обговорили інклюзивну освіту в області, деінституціалізацію закладів, зміну концепції харчування в школах та дитсадках.