• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Полтавська та Рівненська ОДА поділилися досвідом розвитку туристичної галузі

За участі заступника голови облдержадміністрації Катерини Рижеченко відбулася онлайн-нарада з питання розвитку та співпраці у сфері туризму між Полтавською та Рівненською областями.

Під час зустрічі сторони обмінялися кращими практиками й напрацюваннями в галузі. Обговорили можливості розробки спільних проєктів та подальшу співпрацю між регіонами. Учасники зазначили, що Рівне та Полтава мають багато спільного, зокрема й щодо розвитку внутрішнього туризму.

Заступник голови Рівненської ОДА Сергій Гемберг поділився досвідом розвитку туристичної галузі на Рівненщині. Зазначив, що свого часу регіон зробив акцент на діджиталізації.

«Розробили сайт. У межах проєкту «Цифрове перетворення Рівненщини» оцифрували 100 об’єктів культурної спадщини.  Ними можна подорожувати віртуально. Також напрацювали туристичні маршрути. Наприклад, «Рівненщина гастрономічна». Додатково є варіант, де кожен сам може створити подорож. Область багата на  історичну спадщину, тож є що запропонувати туристам», – сказав Сергій Гемберг.

Зі свого боку він зазначив, що у Рівного і Полтави є однакові проблеми. Міста – транзитні й знаходяться між великими населеними пунктами.

«Рівне  розташоване між Києвом і Львовом. Багато людей через наше місто їде й у Карпати. І наше завдання, щоб вони затрималися в нас. Розробляли туристичні продукти з точки зору, щоб затримати мандрівника в себе. І ще специфіка в тому, що наші основні туристичні магніти знаходяться за 40 км від міста. І ми запропонували туристу обрати Рівне, як точку поселення, а вже потім відвідати  інші цікаві локації», – сказав Сергій Гемберг.

Також Рівненщина запропонувала ідею, яку підтримали й інші міста України, – називати туристичні об’єкти своїми іменами, а не отожнювати з відомими в світі туристичними локаціями.

Начальник відділу туризму і розвитку музейної справи Департаменту культури і туризму облдержадміністрації Лілія Федорченко зазначила, що на Полтавщині започаткували «Школу сільського зеленого туризму». Це освітній проєкт, головна мета якого – розповісти новачкам, у яких є ідея створення об’єкта сільського зеленого туризму,  про те, з чого починати та які  види самозайнятості є у цьому напрямку. Також у планах реалізувати цікаву ініціативу з підтримки стартапів.  

«На конкурсній основі відбиратимемо кращі креативні проєкти. Наша мета – не просто відібрати ідеї, а й навчити людей, як правильно писати проєкти. Для нас важливо просувати креативні ідеї, які матимуть продовження. Також у планах створювати нові туристичні маршрути. Акцент робитимемо на промисловому туризмі», – сказала Лілія Федорченко.

Найближчим часом Полтавська і Рівненська ОДА планують провести спільну онлайн-конференцію для комунальних закладів культури.

«Це буде платформа, на якій успішні комунальні заклади, які самі себе забезпечують та розвивають, обміняються досвідом. Ми маємо в області такі приклади, а саме Національний музей-заповідник М.В.Гоголя. А ви можете поділитися своїми прикладами, зокрема в сфері цінової політики, зацікавлення та залучення туристів певними фішками. Адже комунальні заклади іноді бояться підвищувати ціни, хоча вони  того варті», – сказала заступник голови облдержадміністрації Катерина Рижеченко.

Учасники наради домовилися виходити зі спільними проєктами та запровадити практику краш-тестів.

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk