Сьогодні розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр МОЗ з протидії поширенню COVID-19

Надрукувати

Зателефонувати до контакт-центру можна за номером 0−800−60−20−19. При цьому у контакт-центрі кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19. Про це повідомляє Урядовий Портал.

До роботи контакт-центру задіють 150 операторів. Якщо їм необхідно буде уточнити інформацію, – таке звернення вони реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до центрального чи місцевого органу влади відповідно до компетенції. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.

 «Контакт-центр працюватиме цілодобово. Ми сподіваємося, що він допоможе громадянам оперативно отримувати важливу інформацію та правильно протидіяти поширенню коронавірусної хвороби», – наголосив Міністр охорони здоров’я Максим Степанов.

Такий алгоритм роботи пов'язаний передусім з тим, що продовжує зростати кількість нових хворих, – осіб, які потребують швидких та надійних відповідей на питання щодо проведення безкоштовного тестування, надання невідкладної допомоги або ж забезпечення ранньої самоізоляції з моменту виявлення перших симптомів тощо.