Previous Next

На Полтавщині планують створити комплексну управлінську геоінформаційну систему

Надрукувати

На нараді в голови облдержадміністрації обговорили реалізацію концепції цифрової трансформації Полтавщини.

Як зауважив заступник голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) ОДА Богдан Бабіч, концепція передбачає переведення адміністративних послуг в онлайн, поліпшення якості та швидкості їх надання й спрощення процедури отримання.

«Для цього необхідно створити електронні реєстри, автоматизувати процес обміну даними між ними і забезпечити надавачів послуг якісними достовірними даними», –  сказав Богдан Бабіч.

Для досягнення мети буде створено комплексну управлінську геоінформаційну систему (УГІС) Полтавської області, яка поєднає основні напрямки цифровізації. Це створення реєстрів для органів місцевого самоврядування, оцифрування бізнеспроцесів підрозділів ОДА, створення єдиної платформи для ЦНАПів області та підключення до інтернету об’єктів соціально-економічної інфраструктури.

Ця система – не програмне забезпечення, а технологія збору даних та успішного управління територією. Комплексна система дозволить зекономити до 384 млн грн порівняно зі створенням ГІС у кожній територіальній громаді та районі окремо. Якщо функціонуватиме єдина обласна платформа, то органам місцевого самоврядування не потрібно витрачати кошти на придбання потужного серверного обладнання та побудову системи захисту інформації на кожну ГІС.

«З організаційного боку для підрозділів ОДА це автоматизація роботи, а для органів місцевого самоврядування – готові дієві інструменти в управлінні територією, взаємодія з державними реєстрами та впровадження електронних адмінпослуг», – сказав Богдан Бабіч.

 Користувачами і власниками системи будуть всі органи місцевого самоврядування, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади та структурні підрозділи ОДА, а головне – населення регіону.

Також Богдан Бабіч зауважив, щоб реалізувати концепцію цифрової трансформації, необхідно розробити та затвердити відповідні документи.

Відділ цифрової трансформації ОДА розробив методологію електронного документообігу та цифрової трансформації.

У всіх структурних підрозділах адміністрації проведуть аудит процесів документообігу, розроблять дорожню карту етапів створення основних реєстрів та побудову маршрутів доступу до даних. Усі наявні бази паперових даних будуть переведені в електронні. У кожному структурному підрозділі ОДА, комунальному підприємстві та установі мають визначити відповідального за інформатизацію та цифрову трансформацію.