Previous Next

Полтавщина – лідер із виробництва молока в Україні

Надрукувати

Найбільше молока за вісім місяців 2020 року виробили у Полтавській області – 502,1 тисяч тонн, на другому місці – Вінницька (499,3 тис. тонн), на третьому – Хмельницька (449,4 тис. тонн). Про це повідомив директор Департаменту агропромислового розвитку Полтавської ОДА Сергій Фролов із посиланням на Державну службу статистики України.

«Полтавська область залишається лідером із виробництва зерна, має найбільше поголів’я великої рогатої худоби в країні, – сказав Сергій Фролов. – Також Полтавщина – у п’ятірці лідерів за залученням інвестицій в агропромисловий комплекс».

На нараді з питань актуалізації Стратегії розвитку Полтавської області на 2021-2027 під головуванням першого заступника голови Полтавської ОДА Дмитра Луніна також була представлена концепція розвитку сільського господарства регіону до 2027 року.

«Завдання державної стратегії – розвиток сільських територій. Основні регіональні задачі до 2027 року: розвивати кооперацію різних форм, фермерство, забезпечити ринки збуту для малих і середніх виробників, сприяння розвитку інфраструктури для зберігання продукції, запровадження нових технологій та обладнання для переробки сільськогосподарської продукції, – повідомив Сергій Фролов. – Також у стратегії закладені завдання стимулювання розвитку малих і середніх підприємств, розвиток органічного землеробства і впровадження комплексних заходів щодо запобігання та адаптації до зміни клімату».

Перший заступник голови Полтавської ОДА також звернув увагу на включення до стратегії заходів щодо підтримки малих та середніх підприємств, які не лише виробляють, а й зберігають і переробляють свою продукцію.

«В Мінрегіоні готові спрямовувати кошти, надавати субвенцію й підтримувати підприємства, які створюють додану вартість і повний ланцюг: від виробництва, зберігання, переробки – до реалізації, – говорить Дмитро Лунін. – Також варто підтримувати локальні бренди і забезпечити реалізацію продукції малих підприємств на ринках, в невеликих магазинах, адже їм майже нереально продавати свій товар через великі мережі та супермаркети».